|
|
|
|
|
|
Paşa İmrek, istanbul (şairler ölmelidir...) |
| hüznün olduğu yerdeyim... sanat taraf olmaktır, bende kendi tarafımdayım. sanat benim için haykırmaktır, özlem duyduğum şeye... |
|
|
pelin, 'İZMİR' (bir papatya telaşıyla..) |
| Yazılarım sevgiye susamışlığın izlerini taşıyor hep, her yazıda mutlaka bir 'sevgi' anlatılıyor. Ve hayatın içinde var olan herşey... |
|
|
Pelin AKALIN, İstanbul (Giydirilmiş Hayatlar) |
| Hayata ve yaşadıklarımıza dair düşüncelerim,eleştirilerim ve biraz da başkaldırım... |
|
|
Pelin Alcan, (ve sevda ve zulüm ve hayat...) |
| Günlük tarzı bazen, denemeler, öyküler.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PELN SU, sakarya (Acı insanın ruhunu okşayan bir ürperti gibi süzülür vücuduna.bir zehir gibi girer ve asla çıkmak istemeyen sıcacık bir yuva gibi olduğu yerde kalır.yanardağın alevlerinden çıkan rengin ortalaması,acınınsunduğu tabakadaki lezzetle aynı oranda birleşir..) |
| makale,deneme. kendimden yola çıktığım yolların seyrindeki yazılarım |
|
|
peri, (gel al emanetini.....) |
| |
|
|
|
|
pınar, (kumsal) |
| Her hayatın bir hikaye olduğu felsefesinden yol alarak kimseyi incitmeden öyküleştirmek. |
|
|
pınar, istanbul (yansımalar) |
| yaşanmamışlıklara gerçekeleri hayallerle birleştiren öyküler. |
|
|
|
|
Pınar Fellahvezirabad, (Fantastik Korku) |
| Fantastik korku ağırlıklı yazıyorum. Zaman zaman farklılık için romantik komedi türüne meyil gösteririm. |
|
|
|
pınar güven, (sabır suskunluk değil,işitilmeyen feryattır...) |
| |
|
|
|
|
PINAR ÖNALAN, ... ( Gönül Sofrası) |
| Özümü (yaradılışımı)gürletircesine özgür ;bir başkasının özgürlüğünü engellemeden.... |
|
|
|
Pınar Şahintaş, Aydın (Tükenmez Defter) |
| ışıklar sönünce, dört başı mamur odamda, damlatan musluğun tıp tıp sesiyle can sıkıntısını harmanlayıp kalemle kağıdın eşsiz buluşmasından çıkan mütevazi yazılar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poyraz Vurgun, Paris (Firari Öyküler) |
| “Seyirciler ve Oyuncular”da beyaz perdenin ve sahnenin izleyicisi ve oyuncusu değil yaşamın seyirci ve oyuncuları anlatılmaktadır. Orada heryer sahnedir. Orası seyirciyi kabul etmeyen tek sahnedir. | | | | | | | | |
|
|
|
|
|