..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > pelin




27 Ekim 2008
Sen Gel De...  
pelin
gel, sen koksun sokaklar yine, bırak baharı şehre, çiçeklerin kokusu toprağı sulasın, sen yanımda ol da gerekirse hiç çiçek açmasın bir daha....


:BCEC:
Yüreğimin bir yarısını da kaybettim sen gidince, dönene kadar kan kaybedecek bedenim, usulca, hissettirmeden kimseye.. Canımı yakacak kalbim, acıyacak, acıtacak.. Gecikme, izin verme kaybolmama, acılarımı görmezden gelme.. Bir an önce dön, gel bana, gel ki kalbim kalbine kavuşsun, görünmez yaşları birikmesin içimde, gözlerim kavuşsun ki gözlerine, siyahı görmez olsun yeniden.. Gel ki yaralarım seninle son bulsun ve son nefesinde seninle olsun bu şehirde bahar.. Bekletme, beklemeye tahammülü yok aşkın, ateşe verir kendini, yakar beni. Dilim söylemez olur ve bakmaz olur gözlerim karanlıktan başkaya, gittiğin yerde kalır.. Kavrulur hücrelerim gelmezsen eğer, seninle sensiz son bulur yaşamım, yaşasam da yaşatmaz bu şehir bana sensiz baharı bir daha ve şarkılar söylemez kulağıma ılık rüzgarıyla.. Gecikme aşkım, gel, gel ki ara vermesin şiirler, duraksamadan sürüp gitsin ve söylenmemiş sözler ruhumu boğmasın sıkışarak.. Gel ki hayallerim rüyalarıma kavuşsun, rüyalarım sana. Hissettiğim sen gibi, hep kal yanımda ve gitme bir daha.. Gel ki sonbaharın aşkını tadayım, güneşin yokluğuna aldırmayayım.. Işıksız kalmasın gecelerim, sevinç yüklensin omuzlarıma, sen yanımda ol da.. İstersen hiç konuşma, hiç bakma gözlerime, dilim alışkın sensiz seslenişlere, gözlerim sen gibi.. Kokuna özlem duyuyorum fazlaca.. Hadi gel, sen koksun sokaklar yine, bırak baharı şehre, çiçeklerin kokusu toprağı sulasın, sen yanımda ol da gerekirse hiç çiçek açmasın bir daha.. Gel ki kelimelerimi örtmesin gözyaşları, özgür kalsınlar, benimle birlikte yaşasınlar aşkı.. Okunmayan mısralarım kalmasın yüreğimde, gözlerim sana baksın ve şiirler söylesin yüreğine.. Gel ki haykırsın dilim yine, korkmadan, sevinçle.. Baharı müjdeleyen bir kuş misali çırpınsın yüreğim yine, sen gel de….

PELİN GİDER



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayata Karşı...
Küçüğüm, Sana Sesleniyorum...
Bir Ben ki...
Sonsuz Okyanuslar
Kaybettim
Yakalayamamışım, Uçup Gitmiş Yıllar
Hayatla Başlayan Cümleler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen... [Şiir]
'Hoşçakal Sevdam' [Şiir]
Yolcu [Şiir]


pelin kimdir?

Kayıp bir hayatın içinde can çekişen duygular. . Aşk, sevgi ve gözyaşları. . yalnızlıkla geceleri dost bellemiş yüreğim, tek söz sahibi, kelimelerim, benim sessiz haykırışlarım. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum her yazar bana bişeyler katar. İyi ya da Kötü yorumunu katmadan sadece kelimelerinden bişeyler katabilmek bile kendime anlamsızca okunan milyonlarca yazıya bedel..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © pelin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.