..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > 1. Bölüm > Pınar Kalkanoglu




17 Ağustos 2002
İki Ruh devamı 2  
V. Bölüm

Pınar Kalkanoglu


devam edecek


:BGEB:
Her taraf karanlıktı. Hiç birşey göremiyordu. Derin derin nefes alıyor, soluk alışları giderek hızlanıyordu. Sadece onun soluk sesi vardı etrafta. Bir tek tıkırtı bile yoktu ve kalp atışlarının hızlandığını hissediyor, aynı zamanda da sesini de duyabiliyordu. Birden bir ışık parladı. Sanki birisi flaşör çakmıştı. Bulunduğu yere ait birkaç şey görebilmişti etrafında. Fakat tanımlayamamıştı. Sanki o an dünyada değildi ve başka bir yere götürülmüştü. Aniden bir hırıltı duydu. Duyduğu ses hayvan hırıltısına benziyor ve giderek ona yaklaşıyordu. Korkuyor fakat ne yapacağını bilmiyordu. Etrafunda hiç bir şey göremiyor, ne tarafa adım atacağını bile sezinleyemiyordu. Yerde sürünen birşeyin sesini duyabiliyor aynı zamanda ise kendisine hiriıdayarak yaklaşan başka birleyin olduğunu hissediyordu. Korkusu giderek artıyordu. Sanki nefes alamıyor birisi boynunu sıkıyordu. Bir ışık parlamasıyla gözleri kamaştı ve aniden yerinden sıçradı. Tam o sırada kulakları sağır edebilecek bir ses duydu. Rüya ile gerçek arasında gidip geliyor tam olarak uyanamıyordu. Sanki onu kollarından ve bacaklarından birşeyler çekişitiriyordu. Zor da olsa gözlerini açtı. Camdan dışarıdaki fırtınayı görebiliyordu. Çok fazla yağmur yağıyordu. O anda bir şimşek daha çaktı. Şimşek çaktığı sırada camın önünde bir gölge gördü Ne olduğunu kestiremediği o gölgeyi tekrar tekrar görüyordu. Her şimşek çakışında oradaydı. Sanki onu izleyen biri vardı camın diğer tarafında fakat camın önünde duracak veya ayak basacak bir yer de yoktu. Nasıl olabilirdi de oradan onu seyreden birisi olabilirdi. Işıkları yakmak için hemen yerinden fırladı. Bir çift gözün onu seyrettiğini hissediyordu. Işığın düğmesine bastı ..... Bir anda ışık düğmesinden kıvılcımlar çıktı ve tüm sigortalar attı. Evdeki hiç birşey çalışmıyordu ve hala gözleniyordu. Bunu farkedebiliyordu. Tüm cesaretini toplayıp cama doğru yürümeye karar verdi. Yavaş yavaş pencereye yaklaşıyordu. Ağlamak istiyordu fakat başka bir seçeneği yoktu. Pencere yaklaştıkça oradaki şekli daha net görebiliyordu, ve tabiki de onu gözetleyen gözleri de hala hissediyordu.
Pencerenin kenarına gelmişti. Sanki kapşonlu bir cüppe giymiş birisi duruyordu karşısında fakat yüzünü göremiyordu. Başı öne eğikti. İçindeki hislere artık anlam veremiyordu. Korkunun ötesinde bir duyguydu bu. Aynı zamanda da içini tuhaf bir mutluluk kaplıyordu. Sanki içinde başka biri daha vardı ve her iki ruhu da farklı hissediyordu.
O anda karşısında duran cüppeli kişi yavaş yavaş başını kaldırdı. Genç kızın gördüğü tek şey göz yerine bir çift beyaz ışıktı. Bir anda kendisine doğru yaklaştığını gördü. Çok hızlı bir şeklilde hareket ediyordu karşısındaki ne olduğunu bilmediği yaratık ona doğru yaklaşırken ......Fakat bu da neyin nesiydi?
Kendisine doğru yaklaşan şey partide tanıştığı adamdı. Fakat gözlerindeki beyaz parlaklığa anlam veremiyordu. Korkudan hiçbir yere kıpırdayamıyordu. Sanki elleri kolları ve bacakları bağlanmıştı..
Artık tamamen karışı karşıyaydılar....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın 1. bölüm kümesinde bulunan diğer yazıları...
İki Ruh
İki Ruh devamı1

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
seni istiyorum [Şiir]
Üşüyorum Geceleri [Şiir]
hatırlasana [Şiir]
beyaz melek [Şiir]


Pınar Kalkanoglu kimdir?

1977 Ankara doğumluyum. Zaman zaman şiirler zaman zaman kısa hikayeler yazdım. Hepsinin bir anlamı birçoğunun anısı var hala unutamadığım. Acı ya da tatlı ne farkeder, hepsi bir şekilde kalbime kazınmadı mı?


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Pınar Kalkanoglu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.