Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Gece,bira ve sen.Birbirini tamamlayan ve tanımlayan hayatımın üç unsuru.Gecelerimi seviyorum çünkü seni bana getiriyor karanlıklarım,yanında soğuk buz gibi bir birayla beraber,ardından biranın mayhoşluğu ile hikayeler başlıyor seni anlatmaya.Seni anlatmaya yetmeyen sözcüklerle.Sen geliyorsun bana yaşadığım her karanlıkta.Sen geliyorsun her bira şişesinin içinde.Seni yaşamayı,seni içmeyi seviyorum sevgili sabahları senin sarhoşluğunla uyanmak hoşuma gidiyor ve başım ağrımıyor.Sadece yüreğimde yokluğunun acısı acıtıyor canımı,canım seni istiyor sen olmuyorsun yanı başımda.Odamda hayalin ve ben sarılıp birbirimize uyumaya çalışıyoruz.Fotoğraflarına bakıp seni özlemeyi sevmiyorum ve gecenin bana dostluğuna ihanet edip,geceler olmasın,sen olma istiyorum.Ne yazık hayat hep istemekle geçiyor. Gece.Soğuk.Bu gece kent çok soğuk düğüm düğüm ediyor soğuk konuşurken boğazımı.Sokaklar ıssız,bir tek kişi bile gezmiyor sokaklarda,herkes korkmuş karanlıktan,bir tek ben korkmuyorum karanlıklardan,karanlıkları seven bir ben sokaklarda arşınlıyorum gezdiğimiz yerleri.Sayfalar bembeyaz seni anlatacağım anı bekliyorlar.An gelmiyor bir türlü.Cümleler gelmiyor,gelseler bile seni istediğim gibi anlatamıyorum.Bir yer var biliyorum herşeyi söylemek mümkün heh, Orhan Veli hala bana inat. Gece bitti,sabahın ışıklarını görüyorum ve kamaşıyor gözlerim.Biram bitti artık kahve içme zamanı şöyle en sertinden.Gece bitti,bira bitti.Sen niye bitmiyorsun? Sen.Ruhum.Ruhumu aydınlatan ışığım.Sürgünlüğüm.Aklım,fikrim,düşündüklerim.Sevdam,aşkım.Dostum,arkadaşım.Gecem,gündüzüm.Sen yaşamım.Terk edilmişliğim.Sen yalanlarım,doğrularım.Sen suyum,yemeğim.Nefesim.Sen mutluluğum,hüznüm.Acılarım.Hikayelerim.Artık hiç görmediğim rüyalarım.Yarım kalmış yarınlarım,geçmişte kalmış,saklanmış dünlerim,asla olamayan bugünlerim.Sen rüzgarım,denizlerim.Sen kayıp kelimelerini arayan bembeyaz sayfam.Sen müziğim,notalarım.Sen isteklerim.Sen unutamadığım,unutmak istemediğim.Sen yıllarım,günlerim,aylarım,sona gelmiş saatlerim.Sen mektuplarım.Sen hiç dinmeyen hasretim,özlemim.Sen bedenim.Sen hükümsüzlüğüm,özgürlüğüm,var olma çabam.Sen,sazım sözüm,türkülerim.Sen gözyaşlarım.Sen,sen,sen...küçücük yüreğimde beni kendine ömür boyu hapsetmiş yalnızlığım. Gecem,biram ve sen'im...!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Polat OKTAY, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |