Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner |
|
||||||||||
|
Tek kişilik bir oda.Tek kişi,bir başına,yalnız ve kimsesiz oturmuş bir şeyler yazmaya çalışıyor,zorlanıyor.Kulağının içinde Bulutsuzluk Özlemi ,diyor ki şarkısında ne olacak bütün bunlar...Hayatın belki de yanıtlanması en zor sorusu bu. Ne olacak bütün bunlar... Bir paket sigara üzerinde bir çakmak,aklımda babam,aklımda annem.Ne olacak bütün bunlar...Bir telefon çalmaz,her çalışında bana kötü haberler getiren telefon bu "babam kötüleşiyor,babam kötüleşiyor, babam ölüyor yetişemiyorum,hiç bir şey yapamıyorum mesela onun yerine ben ölemiyorum.Yediremiyorum bunu ona,ölmeyi yediremiyorum sana baba.Ben sadece inanamıyorum. " bir gün gelecek bizde toprak olacağız " cümlen hep komik gelirdi bana,yakıştıramazdım sana en azından benden önce.Şimdi o komik cümle içimi acıtıyor,içimi yakıyor,kafamın içinde kocaman NEDEN????. Kulaklardaki müzik yine değişti,yüreğimde yazdığım her cümleyle daha da artan acı.Acı çok acıtıyor canımı... Dün beraberdik,yanına gittiğimde tanıdı beni, güldü!gördüm gözlerinin içini,sonra sarılmak ister gibi sol kolunu uzattı bana giriverdim kolunun altına.Taşıyamadı kolunu...Sonra geçen sene aynı hastalıktan ölen arkadaşının oğlu girdi hastane odasından içeri,ona arkadaşından miras kalan...konuşamadı,etrafına bakındı sadece sevindiği her halinden belliydi alkışladı çünkü,hediye alınmış küçük bir çocuk gibi,sarıldı mirasına...sonra sonra yine yitti gitti karanlıklarına.Yaşamayı sevmiyorum bazen çünkü hayat sen onu yaşarken öldürüyor seni.Ahh bir soğuk bira nasıl güzel olurdu şimdi içtikçe yudumu soğuk soğuk giderdi içime ya kafamın içi.? Nedenler yok içimde sadece bir tane tek tane neden var. NEDEN????. Öleceğini bilmesi insanın...nasıl bir günahtır ki böyle bir cezası olsun böylesi acımasız. Masanın üzerine yığılma zamanıdır şimdi.Uyumak istiyorum ama uykum olduğundan değil düşünmemek için derin bir uykuya dalmak istiyorum. Seni özleyeceğim baba. Seni özleyeceğim. bir sigara içeyim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Polat OKTAY, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |