"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Hatırlar mısın? Bir sevgilim vardı. Saçları gün batımı kızılı. O ölmüş anne. Gittiği gün söylemişti zaten. "Şeytan ile aldattım seni, çocuğumuz olacak ismi kanser göğsümde büyüyor şimdi." Ölümün tadı nasıl anne? Babam akşam işten gelene kadar hazırlar mısın? Anne... Peki, ona ölüm yakışmış mıdır anne? Kızıl saçlarına bir taç gibi oturmuş mudur ölüm? Çok soru sordum anne. Ama merakı mı bağışla, ilk defa annem ve sevgilim kanserden ölüyor. Her zaman olabilecek bir şey değil bu? Bana biraz sevgi bırak anne. Babamda olduğunu sanmıyorum. Cenazenden sonra mezarını açıp felçli kolunu kesip almayı düşünüyorum. Saçlarımı herkes senin gibi okşayamaz. Cidden gidiyorsun değil mi anne? Beni babam ile baş başa bırakıp. Tamam, git anne. Ben babam ile kalırım. Babamın sana tokat attığı elini de kırarım merak etme. Giderken bana biraz tebessüm bırak anne. Babam bendekileri bitirdi. Saçlarını toprağa eksem uzar mı anne? Gözyaşlarım ile sulasam, ömrümden yıllar versem uzar mı eskisi gibi. Sen neden döküldün anne? Sonbaharda kaldırıma kurban verilen yapraklar gibi gözüküyorsun. Yorgunsun değil mi anne, senin için derin bir çukur kazmışlar. Uzan istersen, dinlenirsin. İlla gideceğim diyorsun, tamam git anne. Ya da gitme be anne.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Paskalya Tavşanı , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |