..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Yazarlar Üzerine > PELİN KARCI




1 Eylül 2010
Hasan Karcı ve Yeni Yapıtı: Madam Katina  
O Adam Benim Babam

PELİN KARCI


Senaryodan romana uyarlanmış içinizi ısıtacak ve içinde kendinizden bir parça bulacağınız bir roman Madam Katina... Okuyun, okutun!


:DDCC:
Çok duymuş ve görmüşsünüzdür romandan sinemaya uyarlanmış yapıtları…. Bu kez tam tersini yapmış bir kişilik var karşımızda… Yarım asrını sinema sanatına adamış bir yönetmen: Hasan Karcı. Hassas bir duyarlılıkla yazılmış olan Hasan Karcı’nın son senaryosu çok yakında roman olarak kitap raflarına dizilecek: Madam Katina… Türkiye’nin gündemindeki birçok sosyal konu ile birlikte herkesin özlediği mahalle samimiyeti ve sevgiye dayalı insan ilişkilerini anlatan bir roman Madam Katina. Romanda Türk-Yunan ilişkileri, tartışmalara yol açan 3. İstanbul köprüsünün yapımı ve birbirlerine sevgi ve sadakatla bağlanmış insan ilişkileri usta bir bakış açısıyla işlenmiş.
Bu yazıyı yazmamın nedeni sadece senaryo ve roman yazarının babam olmasından kaynaklanmıyor. Aynı hikayeyi başka bir ustanın kaleminden okusaydım da yine bu düşüncelere sahip olurdum. Senaryoyu ilk okuyanlardan biri olduğum için şanslı addediyorum kendimi. Sanki o mahallede, o dostluk içinde yaşayan insanların arasında yaşıyormuşum gibi hissettim kendimi. Eminim sizde okursanız kendinizden ve yaşamınızdan bir parça bulacaksınız romanın içinde. Ben daha şimdiden merakla ve heyecanla bekliyorum kitabı elime alacağım günü… Kitap elimdeyken aynı anda ekranda da izlemek eminim müthiş bir keyif olacaktır.
Beni en çok etkileyen İstanbul’da yaşayan yunanlı Madam Katina’nın Atatürk sevgisi ve ona duyduğu hayranlık oldu. Bu milletten olmadığı halde Atatürk sevgisiyle yaşayan insanlar yok mudur? Aramızdalar… Şükür ki varlar.
Bu ülkede sanata ve sanatçıya daha çok önem veren bir bilince ulaşmamızı diliyorum. Türkiye bunu hakkediyor. Lütfen kulak verelim gerçek ustaların kaleminden dökülenlere ve onları destekleyelim. Cahiliye devrini geri getirmeye çalışanlara inat sanat ve sanatçılar yolumuzu aydınlatacaklardır. Türk sineması ve Türk edebiyatını hak ettiği noktalara getirmek yine bizim elimizdedir. Daha çok okuyun ve daha çok izleyin. Kazancımız yine bu ülke adına olacaktır.
Madam Katina filmi ve romanının sinema alanında kemikleşmiş bir bilgi ve beceriye sahip olan Hasan Karcı’nın en önemli ve gündeme damgasını vuracak bir yapıt olacağına inanıyorum. Ne mutlu bana ki; o adam benim babam

.Eleştiriler & Yorumlar

:: :)
Gönderen: Ömer Faruk YILMAZ / ,
24 Eylül 2010
Ne mutlu size gerçekten! Çıkar çıkmaz okuyacağıma söz vererek...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yüreğim, Ruhum, Beynim [Şiir]
Git - Me Kal [Şiir]
Dumanlı [Şiir]
Mavi Düş [Şiir]
Vazgeçtim Senden... [Şiir]
İstanbul [Şiir]
İntikam Ateşi [Şiir]
Ayrılık(lar) [Öykü]
Aşkın Adı Ümittir Artık, Ümidin Adı Aşk [Öykü]
Sevgiliye uzanan yol [Öykü]


PELİN KARCI kimdir?

İçindeki ve yüzündeki hüznü bir türlü söküp atamayan bir güvercin. . .

Etkilendiği Yazarlar:
murathan mungan, kenan kalecikli, ırvın yalom,andre gide


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © PELİN KARCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.