Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Akıp gidiyor boşlukların arasından Saçlarımın siyahından ve gözlerimin de Bir şeyler alıp götürüyor Ne yöne dönsem nereye baksam Bir güz resmi düğümlenmiş gözlerime Şu çırılçıplak ağaçlar Damarlarından kan çekilmiş gibi Ben gibi Şu akıp giden küçücük dere Yatağında yorgun Kendi suyunda boğuluyor sanki Kurşuni bir zehri yutmuş gibi Dumanlı tepelerin yamacı git gide sararan Sanki ölüyor gibi Ben gibi İnce eleklerden elenirdi zaman Büyük annemin ellerinde Geçmek bilmezdi Toprak damlı evinde Dudaklarında sakladığı duası gibi Gizlenirdi zaman Gitmek bilmezdi Arkasından yetişemediğim dönüp giden çemberim Yokluğa karışırdı mahalle aralarında Toza toprağa karışmış bilyelerim gibi Kirli ceplerlerimde bir türlü bulamadığım Sigara izmaritinden tiryakisi olduğum zamanlar Hiç geçmeyecek sanırdım Dedemin titrek sesinden dinlediğim masallardan Rüyalarıma gelirdi boz atlı Hızır Bir elinde çemberim Bir elinde rengârenk bilyeler. Şimdi vakitsiz bir mevsimde uyanmışım gibi İçimde büküp duruyor yaşama sevincimi Her geçen gün Her geçen zaman Oysa kristal renkleri günleri seyrediyorum şimdi Metal grisinde gözlerim alınarak Saydam ve kırılgan pencerelerden Her şey öylesine loş öylesine parlak Zaman Işıltılı caddelerin kaldırımlarında Ürkek sanki bir an Göz göze geldiğim bir hayal Kaybolacak sanki dokunsam…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ismail nail polatoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |