..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Pelin AKALIN




21 Kasım 2005
Zaman Akıp Giderken...  
Acil Olmayan Hayatlar...

Pelin AKALIN


Hepimiz bir ucundan tutmaya çalışıp peşinde koşturuyoruz hayatın...Ama hayat bizi kovalıyor aslında, bizim elimize kocaman bir kayıp zaman kalıyor galiba...


:BDFJ:
Acil Olmayan Hayatlar..


Araç olarak nitelendirdiğimiz şey -para- uğruna, güneşli bir gün, bir deniz kıyısında kendimizi dinlemeye fırsat bulamıyoruz çoğu zaman...
Çünkü kutsal bir işimiz var bizim ve işimizin başında olmamız gerekiyor..
Günlerce çucuğunuzun yüzünü göremediğiniz olmuştur iş dolayısıyla...
Sabahın erken saatlerinde başlar koşuşturma,otobüsü ya da servisi kaçırırsanız o günün kötü geçeceği sinyallerini almışsınızdır..Akşamın bir saatine kadar sürer...
Hayatımızın nerdeyse tamamı, biz istemesekte bağlanmıştır bu telaşa ve söküp atmamız imkansızlık çizgisinin tam yanındadır.Kimimiz bundan kurtulmayı şans oyunlarıyla deneriz, dileklerimiz değişmez genellikle, ama her hafta bir sonraki haftaya erteleriz o dilekleri..
Çalışmak üzere olduğumuz bir anda, pencereden güneşin bize gülümsediğini görürüz ve o an yapacak bir şeyimiz yoktur.
Halbuki tek isteğiniz sevgilinizin elini tutarak yürümektir ve güneşe gülümseyerek, ama yapamazsınız..
Çünkü üç beş sene sonra evleneceksinizdir ve paraya ihtiyacınız vardır,çünkü kendinize ait bir eviniz olmasını istersiniz ve paraya ihtiyacınız vardır,çünkü çocuğunuzun iyi okullarda okuması gerekiyordur ve bunun için de yine para olmazsa olmazdır.
Çalıştığınız iş yerinde her şey acildir, ama sizin hayatınızın hiçbir aciliyeti yoktur.
Yaptığımız işten bunaldığımızda, derin bir nefes almak isteriz gökyüzüne bakarak, ama ondan bile acildir hazırlamamız gereken raporlar...
Ve böyle geçer en taze yıllarımız..
Şimdi ben hepimiz için, bahçesine tohum ekmeye yetecek zamanlar eşliğinde yaşayabileceğimiz, sakin, huzurlu ve acil olmayan bir hayat diliyorum...

Pelin AKALIN



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayata Dair...
Acılara Gülümseme Zamanı...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bozcaada'da Aşk...
Aşklara Dair...
Paylaşımlar...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bekleyiş... [Şiir]
Aşka... [Şiir]
Gölgeler [Şiir]


Pelin AKALIN kimdir?

Kocaman bir hayatın arasına sıkıştırılmış sancıları ve onlardan biraz olsun uzaklaşabilmenin bize getirebileceği mutluluğu görmek için yazmak istiyorum. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Pınar Kür,Kürşat Başar


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Pelin AKALIN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.