• İzEdebiyat > Bilimsel > Felsefe |
561
|
|
|
|
Alan merkezi ya da kolektif ağırlık merkezinin tümü sizin istemlerinizden oluşmaz. Yani öznel modüleler alan merkezi sizin istemlerinizden çok büyük. Alan merkezi sizin tüm isteklerinizi içerir. Ama sizin isteminiz olmayan alanın büyük kısım sizi iter. Alan merkezi tüm isteklerinize cevap vermekle de sizi kendisine çeker. |
|
562
|
|
|
|
Traktörle üretim yapan totem meslekli kişi becerisi vardır da; traktörü, ekici hareketleri, emek gücü olmayı ve değişilmeyi kolektif oluşun dışında sil baştan üreten bir tek insan yoktur. Bu hususlarda bir tek insan sahipliği yoktur. Varsa bu başka bir (EL) hiledir. Sürecin kişi sahiple olmadığını olsa bile kolektif bağıntı olmadan gelişip süreçler ortaya koyamamakla zorunlu olamadığını gördük.
|
|
563
|
|
|
|
Bu nesnel ve yasal yere oturan; buraya oturmakla eski inşa oluşun nesnel alan etkisini doğrudan kazanır. Yani doğan görünümlü şahin olur. Şahin buraya oturmakla üzerine konduğu ağacın alan etkili devinmesini de kazanmak gibi yeni bir devinim görünümü kazanır. Kazandığı bu devinim etkisiyle buraya oturan şey ön ittifaklı nesnel oluşa göre davranmanın iradesini de kullanan bir meşruiyet olur.
|
|
564
|
|
|
|
İnsanı dünyadaki diğer canlılardan farklı kılan tek özellik, beyin hacim yapısının büyüklüğü ve hücre (Nöron) saysının 14 milyarı aşmasıdır. Tanrının bu özelliliği insana verdiği kabul edilse bile, insanın dört dörtlük olduğu anlamına asla gelmiyor. |
|
565
|
|
|
|
Evrim düşüncesi, insan olmadan hiçbir varlığın anlam kazanmayacağı gerçeğinden hareketle insan, doğa ve tüm varlıkları nesnellik çerçevesinde ele alıp inceleyen bilimsel objektif düşünce biçimidir.
|
|
566
|
|
|
|
El sahipli parçalanan süreçler adeta totem yapı gibi o sahiplik etrafında gevşek bir monarşini yalıtıma içine çekildi. Kişi sahipliğin şartları kendi sahipliğinin özelliklerine göre El mana ittifakı yaptığı kişilerle bu yapılar içinde kendi El iman ahdini olgunlaştırdılar. Düzenin çekirdek inşası bu gevşek yalıtım içinde olmakla yürürlüğe koydular.
|
|
567
|
|
|
|
Filiz üst üste durumlarla var olmasa nasıl teyze olacak, nasıl doktor olacak, nasıl eş, dost, düşman, kötü kişi vs. olacak. Anlaşılır olsun diye anneyi (özdeği-Filizi) dört süper durumla sınırlayalım. |
|
568
|
|
|
|
Sistem içinde olup ta sistem dışında olmayan şeyler de var mıydı? |
|
569
|
|
|
|
Bizim yasalara göre olmayan tekillik (belki de tekil entegrasyon) parçalanır. Parçalanmayla tekillik evrenimizdir kuantum tanecikli dalga girişimidir. Belirme eşikleri ile var oluş başlar. Patlamayla tekil bütünsellikteki konum, tanecik dalga bağıntısına parçalanmakla evrenimiz öncesi kuantumla, olur. |
|
570
|
|
|
|
Özellikle bugüne kadar Beyin Uzmanlarının yapmış oldukları araştırmalardan, yaklaşık olarak beyindeki hücrelerin (Nöron) sayısını 86 ila 14 milyar arasında olduğu tahmin edilmektedir. Ve bunların nasıl bir sistemle çalıştığıyla ilgili net bilgiler henüz bulunmamaktadır. |
|
571
|
|
|
|
Bir kolektif alan içinde, enerji geçişiyle transfer edilen enerji kuplajı (bağlantısı, aktarımı, yansıması) yük enerjisidir. Yük enerjisi kişilerini karşılık ve denk bir sorumlulukla davrandırır. Kişilerin yüklendiği bu yükler kişileri belli sorumlulukları içinde eylemli kılacak olan yüklenme hareketleridir. Yüklenme hareketleri kolektif birim zaman nedenle özne etrafında boş zaman etkinliği ortaya kor (artık zaman ortaya kor). |
|
572
|
|
|
|
Özel mülkiyet kavramı içinde sevgi, şefkat, merhamet, rızk, kader, ahlak, ahlaksızlık, iyilik, kötülük, zulüm gibi işkence,erdem gibi üstelik sağlığını bozucu melanet etkilerin tümü köleci sistemin kolektif bazlı alan işleyişi içine yansımalar dizaynı olarak zerk edilmiştir. Bu ve bu gibi dizaynların tümü "mülk sahipli lümpen sınıf modülasyonudurlar”. |
|
573
|
|
|
|
Bu tür koordinasyon (eşgüdüm) ortaya koyucu oluş eğilimleri çekim alanının özeğini (ekseninin) oluşur. Doğa (bütünlük) güdümü içindeki kişiler, bu eşgüdümle doğaya doğru yönelim birliği içinde olurlar. Bu tür zorlu durum içindeki kişiler senkronu tutturmanın git gel sürecini yaşarlar.
Yani senkron ortaya koyan ve senkron olmayan git gel oluşlar, kolektif öznenin seçme ayıklamasıyla süreç tekrarları deneyimleri yaşanır. Adeta zaman hayatın düşe kalka olma deneyimleri için vardır. Burada bilen özneler anlağı deneysel zamanı azaltır ve hızlandırır.
|
|
574
|
|
|
|
Yalın bencilik kendine göre olanı bilendir. Kendisine dıştan sağlama yapmak için her şeyi emreder. Şimdiki anlayışımıza göre salt sağlama yapmak için bencillik eylemlerinize kötülükleri de emreder. Bencillik tutumu; som ben ile dış dünya arasında olan “ en az dış dünyanın içeri alınma” bağıntısının anlayışıdır |
|
575
|
|
|
|
Bunlara cevap oluşacaksak, yani hayatı koruyacaksak; gelecekte de ve daima kolektif güce kolektif gücün koruyuculuğuna muhtaçlığımız vardı. Kolektif güç vaz geçilmez bir “üçüncü ortak akıldır.
|
|
576
|
|
|
|
Bu nedenle kütle çekim kuvveti kütle büzüşmeli sıkışma vasıtasıyla kendisini oluşan kuvvete karşı ters bir ısı enerjisi ve ısı basıncı üretmekle; ısı ve ısı enerjisi basıncı kütle çekim kuvvet alanı etrafında; kütle çekim kuvvetini adeta elektro motor kuvvetine dönüşüyordu.
|
|
577
|
|
|
|
Buna modülasyonla duyuş denir. Bu modülasyon hem hafızanızdır. Hem yol tutuştur. Hem kolektif sistemin kritiği seçme ayıklamadır. Hem başlangıç motivasyonu vs. Bu gibi modülasyon direnciyle ya da modülasyon kolaylaştırmasıyla kolektif akış kontrol edilir (hafıza edilir). |
|
578
|
|
|
|
Bu yazıyı yazmamın amacı; Gerçeklik ve mutlu olmak kavramlarının insanın var olduğunu düşündüğü veya hissettiği dünyaya olan bağlılığına etkisini irdelemek. |
|
579
|
|
|
|
El kendi üzerindeki tekil durumuyla kolektif olamamanın meşruiyet siz ligi, inşaca olmaz lığı, üretmez ligi, iradesiz oluşu vs. hep vaatçe olan bir enfeksiyonla ve kura çekimiyle (keyfi rızk dağıtımıyla) kişileri bencillikleri etrafına kendisine çekip, kişileri vaat ile tehdit ile kendisine inanır ve mürit yapacaktı. |
|
580
|
|
|
|
Neydi Mamon’un ruhu? Herkesin olanı, bir kısım seçilmiş kulların özel malı mülkü yapı vermenin meşruiyet ligine çevirmekti. Güncel deyişle; herkesin payı olmakla üretim ilişkileri olan toplum sal gücün eseri olan ürünleri ve müştereken kullanılan doğal kaynakları; kapitalizm adına paraya, ranta, çevirmektir.
|
|