Bazen iki insan aptallıklarını tartışırlar. Tartışmayı kazanan ise daha çok aptal olduğunu ispatlar böylece. Türkiye'de tartışmaların geneli böyledir işte. Türkiye'de hep iki taraf vardır. Sağcı ile solcu gibi... Leyla ile Mecnun aşkında olduğu gibidir aslında iki taraftaki ilişki. Ya bir taraf Mecnun'dur, gözleri başka bir şey görmeyen ya da bir taraf Leyla gibidir etekleri tutuşan. Bu günlerde daha çok sokak çatışmalarının alevlendirdiği bir aşktır sanki iki taraf arasında yaşanılan. Bir tarafın adı Türk'tür; diğerinin Kürt... Bu aşk iki kişilik bir aşk değildir; tıpkı günümüz aşkları gibi. Mutlaka üçüncü şahsın eli vardır, sevgiliden bir tanesinin elinde. Bu üçüncü şahıs aslında hem gizemlidir hem de pek yamandır. Bu üçüncü şahsın adı İsrail'dir. İsrail Ortadoğu'nun yaman delikanlısıdır. Öyle çöllere düşüp, aşkı için ağlayacak biri de değildir. İsrail tüm yaman delikanlılar gibi, ağlatacak biridir. İşte bu noktada canım sıkılıp, ver Leyla'yı İsrail'e diyesim gelir. Bu kadar azmışa, iyi bir presçi gerek diyesim gelir. İşte o zaman, ezilmek nedir, altta kalmak nedir anlar bu azgın kıçı kırıklar. Nedir bu ya! Her akşam medyada aptalca laf düelloları. İnsan harakiri yaparken bile asaletini elden bırakmazken, bu kıçı kırıkların laf dalaşında ise it salyaları kan yerine akmakta. Hadi ısırın birbirinizi de biz de rahat edelim. Ey onun bunun itleri! Bedduam üzerinizde olsun. Gökleriniz ve yerleriniz şehit kanlarıyla abluka altına alınsın. Kirli bir çamaşır gibi, asılın tarihin dallarına. Kim sizi kudurttuysa, yüreği huzur bulmasın. Nedir bu ya! Kim bu ülkede fitneyi ve fesadı yaydıysa, yeri cehennem olsun. Allah'ın Şu sözü fesatçıları ne güzel tanımlar: Hem onlara: "Yeryüzünde fesat çıkarmayın." denildiğinde: "Biz ancak ıslah edicileriz." derler. Yine Allah böylelerine: ' Demek siz iş başına gelecek olursanız yeryüzünde bozgunculuk çıkaracaksınız ve akrabalık bağlarınızı koparacaksınız öyle mi? ' diyerek seslenir. Ey kıçı kırık fesatçılar! Bedduam üzerinizde olsun. Kahrolun ve perişan olun.