Kimse göründüğü kadar masum değildir. Çocukların ağlayışında bile doyurulmayı bekleyen bir benlik vardır. Ben de masum değilimdir. Değeri olmayanlara kıymet vererek bakırı altın yapmaya çalışarak en büyük sahtekarlığı yapmışımdır. Ben de masum değilim sevdiklerimi sahte kimliklere büründürerek onları abartarak sahte bir aşkın kurbanı kendimi yapmışımdır. Bir manavdan biftek istemek saflık olabilir ama aynı zamanda yanlış adreslerde bulunmak hiç de masumca değildir. İnsanlara fırsat vermemek lazımdır. Kediye fare olarak yakalanmamak gerekir. Dünya en büyük illüzyonisttir. Şapkasından nice adamlar ve kadınlar çıkarır da onları insan sanırsın. Hepsi bir göz yanılsamasıdır. Dünya asla gerçek insanlara şapka çıkarmaz ve itibar göstermez anca onları süründürür. Dünyanın şapkasını çıkararak önümüze sürdükleri tavşan gibi kanı pis olanlardır. Dünyanın aldatıcılığı çoktur. Dünya bir sihirbazdır. İnsanları aşkla büyüler ayrılıkla ayıltır. Parayla insanları bayıltır üç kuruşluk kişilikleriyle öldürür. Ve Tanrı ona asıl soruyu soracaktır. Ne yaptından, ne yaptırdından daha çok niçin yaptın diye sorduğunda insan dünya beni aldattı diyecektir. Ve tanrı gözleriyle kendisine ihanet edenlerin gözyaşlarına bakmayacaktır. Ben de masum değilim. Allah'ım cehennemine at beni. Bitsin bu yalancı cennet masalları. Bir tomar müsvedde kağıt gibi dolarken hayat çöplüğüne, yakarak temizle beni. İnsanların saçları ateş, gülüşleri lav, sözleri kor. Allah'ım bu dünyada yaşamak ateş pahası. Cehennemine at beni. Bitsin bu yürek yangını. Tükensin yalancı cennet yaşantası. Dünyanın öpüşmelerinde sokağa atılan balgam iğrençliği var. Aşk yolunda yürümek mümkün değil. Her adım atışta ayaklarıma yapışır öpüşlerden arta kalan tükürükler. Her köşe başında satılırken insanlık, birileri ceplerini gözyaşlarıyla ıslanmış mendillerle doldurur. İnsanlar başkalarının acılarıyla, ıstıraplarıyla geçinir ve sonra mendil açarak cennet dilenir. Allah'ım at cehennemine beni. Bir ormanım ben. Yansın içimdeki kuşlar, börtü böcekler. Sana da Allah'ım ayılar kalsın. Onları da içlerinden baldan nehirler akan cennetlerine koy. At beni cehennemine. Ateşten seccade ver bana. Sana samimice secde etmenin zevkini yaşarken cehenneminde, ayılar dolaşsın cennetinde. Ben elma yediğim için kovulayım cennetinden, ayılar armut yesin cennetinde.