..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Popüler Kültür > osman demircan




14 Şubat 2012
Tüm Evli Sevgililerin, Sevgililer Günü Kutlu Olsun  
osman demircan
Yeni moda: Evliyken sevgilin olacak. Boşanmayacaksın. Çünkü boşanırsan sevgilin seni dul ne yapsın; kuru ne yapsın. Sen evliyken değerlisin. Boşanırsan değerini kaybedersin. Yeni moda aşklarda üçü bir arada olmalı. Eve gelince kocan ya da karın seni karşılamalı. Sevgilinin yanında ise onunla el ele tutuşurken, parmağında evlilik yüzüğü olmalı.


:BEEC:
Yeni moda: Evliyken sevgilin olacak. Boşanmayacaksın. Çünkü boşanırsan sevgilin seni dul ne yapsın; kuru ne yapsın. Sen evliyken değerlisin. Boşanırsan değerini kaybedersin. Yeni moda aşklarda üçü bir arada olmalı. Eve gelince kocan ya da karın seni karşılamalı. Sevgilinin yanında ise onunla el ele tutuşurken, parmağında evlilik yüzüğü olmalı. Sürekli pilav yemek bıktırır. Pilavın üzerine sevgili diye et koymalı. İkisini bir arada yemeli. Yeni moda aşk anlayışında mutlaka biri evli olmalı. Rakipsiz aşklar çarpışan otolara benzer, hızlı ve heyecanlı olmaz. Evliyle aşk yaşamak rekabet yaşatır ve oto yarışına benzer. Hem hızlıdır hem heyecanlıdır. Yatak odasında kocaya ve ya karıya yakalanma riski daha bir adrenalinlidir. Evli olmayanlar sadece sokakta öpüşerek riskli ve heyecanlı aşk yaşama yoluna girerler. Böyle aşklar, balkona asılmış iç çamaşırına benzer. Donla ve atletle poz vermeye benzer; sokakta öpüşmeler. Bu yüzden hanzoluk içerirler. Oysa evliler gizli gizli sevişirler. Asıl risk gizli olandadır. Evliyken sevgiliyle sevişmek daha bir heyecanlıdır. Tüm evli sevgililerin sevgililer günü kutlu olsun. Tüm evli sevgililer eve ekmek götürürken, sevgiliye yüzük götürsün. Sevmek ve aşk günah değilse; tüm evli sevgililer cennete girsin ya da sevgililerine imam nikahı kıysın. Tüm evli sevgililer, sevgililerini tespih tanesi gibi sıraya dizsin. Ondan sonra şükür tespihi çeksin. Komşusu aç yatarken o sevgilisiyle uyusun. Rüyasında da hurileri görsün. Sevgililerini rüyasında gördüğü hurilerle aldatsın; ama günaha girmesin. Boyundan posundan utanmayan nice cenabet sevgililer gibi boy abdesti alarak adam akıllı kendini temize çıkarsın. Tüm evli sevgililerin yürekleri karılarında, akılları sevgililerinde olsun. Aşkı dolu dolu yaşasın. Evli sevgililer karılarına hayatım derken, sevgililerine aşkım desin. Herkes mutlu mutlu yaşasın. Kimse aşk yolunda taş, diken olmasın. Bırakın isteyen istediğiyle yatıp kalksın. Çarşafları, yorganları kimse yıkamayacağına göre, kimse kimsenin kiminle yatıp kalktığına bakmasın. Tüm evli sevgililerin, sevgililer günü kutlu olsun. Bekarlar evli gibi yaşarken, evliler neden bekar gibi yaşamasın. Neden evlilerin sevgilileri olmasın.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın popüler kültür kümesinde bulunan diğer yazıları...
Jantlar Gibi Aksesuar Oldun
Bize Seni Gerek Seni Ey Elif Şafak

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Köpekler ve İt Herifler
Üç Türlü İnsan
İnce Bir Tülüm
Tüm Aşklar Faşizm Kokmaz
Başka Bir Yol Yoksa İnancın Seni Nereye Kadar Götürür
Keyfin Bilir
Örümcek ve Kelebek
Dünya
Olan Dağdaki Garibana, Karakoldaki Garibana Olmakta
Var Olmak İçin Emperyal Olmak Zorundasın

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.