İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee |
|
||||||||||
|
Beyazmış, güzelmiş, Rüzgarın kucağına oturup o gök senin Bu gök benim gezermiş... Bilmiyorum. Bulutlar var diyorlar gökyüzünün derinliklerinde, Gök kuşağını onlar saklarmış. Güya her rengin anası, aynasıymış gök kuşağı. Bir bakınca mutlu olurmuş insan! Ve parlaklığı elmas kadar güzelmiş... Bilmiyorum. Yıldızlar varmış gök yüzünde geceyi süsleyen, Kimi uzakmış kimi yakın. Ay ışığında dans eden peri kızları kadar güzellermiş, Ve parlarlarmış geceye karşı ışıl ışıl. İnsanın içi açılırmış bakınca onlara, Ve varmış her duygunun bir yıldızı... Bilmiyorum. Ya mehtaba ne demeli? Kocamanmış, parlakmış, Dans eden ışıklar salarmış koca dünyaya. Ve sararmış her güzelliği sımsıkı... Bilmiyorum. Gece yıldızlar kayarmış gökyüzünde, Meşale gibi ışıtırmış her yanı. Ve dilek tutarmış onu gören her insan Güzel şeyler istermiş gökyüzünden. Ve kayan her yıldız alırmış bir can, Ve dilek tutarmış Kayan yıldızı gören her insan... Tutmuyorum. Ayaklarımla tutunduğum, Tırnaklarımı sımsıkı sapladığım, Ve her şeyin anası Son durağım Sadık yarim Ey toprak! Ne yaptın gökyüzüne? Nerede bulutlar yıldızlar ve mehtap? Kimi zaman tenimi kavuran, Kimi zaman üşüten beni. Bulutların arabası rüzgar! Nerede bulutlar? Kanatların siyahmış, Örtermişsin her şeyi o siya kanatlarınla. Söyle bana her şeyi saklayan gece! Nerde kayan yıldızlar? Ve gökyüzü sana sesleniyorum! Ne kadar yüceymiş, Ve ne kadar yüksekmişsin. Her şeyi sararmışsın bıkıp usanmadan. Herşeyin sahibi senmişsin. Koca güneş seninmiş, Bulut yıldız ve mehtap sendeymiş. Senin tualinmiş Gök kuşağı, Ve sendeymiş kayan yıldızlar Söyle bana gökyüzü! Nerede onlar? Ya sen neredesin? Bilmiyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mahmut dağ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |