"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Adam orta yaşlıydı. Ancak yüzünde kadim yıllara ait bir sürü çizgi vardı. Çektiği her acıyı yüzüne kazımıştı adam. Ve yüzündeki çizgiler sayılamayacak kadar çoktu. Parkın adamın oturduğu tarafından sıkça geçenler her akşam üstü o bankta o adamı yine o durumda görürlerdi. Ancak kimse selam vermeyi denememişti. Kimse adam konuşabiliyormu bilmiyordu. Adam arada bir sigara yakar, bir nefes çeker, ellerini yüzüne dayar; ve sigarayı sağ elinin işaret parmağı ile orta parmağı arasına sıkıştırır, sigara öyle kendi kendine yanardı. Adam her sigaradan yalnızca bir nefes çeker, gerisini havaya hediye ederrdi. Adam orta boylu, çöp gibi incecik biriydi. Yüzü bir birine girmiş çizgilerle karma karışık, yüzündeki kemikler yüksekçe olduğundan çizgileri daha belirgin halde gösteriyorlardı. Burnu kemerli ve küçüktü. Gözlerinin rengi belirgin değildi. alnının sol alt köşesinde bir bıçak yarası vardı. Saçları sık olmakla beraber hep dağınıktı. Adamın saçları üzerinden koyun sürüsü geçmiş çimlere benziyordu. Ellerinin üstü çatlaklarla doluydu. Parmakları kısmen küt, parmak üçları nedendir bilinmez sap sarıydı. Ancak tüm bunların aksine adamın elbiseleri düzgün ve temizdi. Adamın hırpani vücut yapısının tam tersi olan elbiseleri güne küsmek üzere olan güz güneşinin altında “sen batarsan bat. Nasılsa biz varız, her yeri aydınlatırız.” Dercesine pırıl pırıldı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mahmut dağ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |