Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
NÂR GİBİ KIZIL, VE BEMBEYAZ KAR GİBİ. LAF OLSUN DİYE SÖYLEMEM HİÇ BİR ŞEYİ, BİLİRSİN; AŞKI ÇALIP TANRILARDAN KOŞA KOŞA SANA GETİRDİM. BAKARSAM DÖNÜP GEÇMİŞE, EZİKLİĞİNİ GÖRÜYORUM YALNIZCA SENSİZLİĞİN, NE ZAMAN DÜŞÜNSEM BEN SENSİZLİĞİ, İÇİM ÜRPERİYOR YALNIZLIKTAN. EĞDİM BAŞIMI İŞTE! LÜTFEN ANLA BENİ VE KABUL ET; LÜZUMSUZMUŞ, ALINAN HER NEFES SENSİZ. EĞRETİ DURUYORMUŞUM HAYATTA, RIHTIMINDA BEKLİYORMUŞUM ACILARIN EN KATIKSIZININ. İÇİMDEKİ BOŞLUĞU BİLMİYORMUŞUM, VE NAFİLEYMİŞ SENSİZ ALDIĞIM HER NEFES. İÇTEN DEĞİLMİŞ HİÇ BİR KAHKAHA SENDEN ÖNCE... TÜKENMEDEN TUTTUN ELLERİMİ. UYANI VERDİM SONSUZ YALAN UYKUDAN. VE TER TEMİZ YÜREĞİNİ GÖRDÜM, AĞLAMAK İSTEDİM SONSUZ SANDIĞIM SENSİZLİĞE NEYSEKİ GELDİN, VE BENİMSİN, SEVGİLİMSİN... ELLERİN HEPSİ ELİNMİŞ SIMSIKI TUTTUĞUM, VE Lakayıtmış samimi dediğim her sevda, Lezzetten yoksun arzularmış düşlerimi süsleyen Eğlence bile değilmiş yani, Rüzgarın en kötüsüymüş yalandan gelip yalana giden, İçimi kavuran her ateş aşk sandığım; Meğer közüymüş sensizliğin... Şimdi şahidim olsun adını bildiğim herşey, Ay ve güneş, ve bulutlar, Havadaki kuş, serin serin akan su, İsyankar ruhlar şahidim olsun, Dün, yarın ve bu gün, İsimsiz zamanlar şahidim olsun, ve Martılar ve deniz ve dalgalar şahidim olsun... Ocakta yanan ateş, ve Lalenin kızıllığı şahidim olsun, Sevgi dolu ninnisi her annenin, ve Uyuyan her bebek şahidim olsun. Neşesi şahidim olsun sümbülün... Sana bir gelecek sunuyorum, Engin ve bitimsiz bir gelecek. Namuslu bir gelecek, temiz ellerimizle yaratacağımız, İşte söylüyorum; seni seviyorum... Çalıymış ya hani vatanı altın kafesten kaçan bülbülün, Ormanın kıyısında küçük, sarı bir çalı, Kırıkmış dalları, ve kuruymuş. Çünkü çalıymış bülbüle sesini veren, ve Orada başlamış bülbülün hayatı çünkü. Kopamazmış işte o yüzden vatanından bülbül... Sevdan vatanım oldu, Ellerin yüreğimin evi, Vahşi ruhumun evi ellerin. İçim titriyor sevgiden, adını her andığımda, Yarim, yarenim, dostum, sevgilim! Olsanda, olmasanda yanımda, Ruhum hep adını anıyor, Uyandır beni artık, gel ve sabahım ol, Meleğim ol, ve koru beni sensizlikten...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mahmut dağ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |