Olgunluğa erişmemiş şairler ödünç alır, olgunluğa erişenler çalar. -George Eliot |
|
||||||||||
|
Yalan söylemiş! yalan! Hemde yalanların en büyüğü. Kendi varlığını inkar etmek sana yoksun demek. Her yerdesin aslında Bulmasını bilene. Her şeydesin aslında, Bilmesini bilene. Adını bildiğim en güzel şarkılar sensin, Ve sensin hayatların en serini. Her ışık sensin Ve sen varsın her seste. Aranan herşey sensin, Ve aranmayanısın kaşiflerin listesinin. Bulunan her şey sensin, Ve henüz bulunmayanısın evrenin. Bilinen her şey sensin, Ve bilinmeyenisin hayat denkleminin. Kim demiş sana yoksun diye, Yalan söylemiş! yalan! Çünkü ben buluyorum seni, En güzel şarkıların listesinin her yerinde. Neyin çığlığındasın, Dua ediyorsun bilinmek için. En güzel sesinde sesin var kemanın, Aşk şarkıları söylüyorsun bana. En güzel şarkılar senin sesinle söyleniyor, Aşk oluyorsun, Hayat oluyorsun, Hayal oluyorsun erişilmesi zor. Sonra ben sen oluyorum her şarkıda. Ve yeniden aşık oluyorum sana. Kim demiş sana yoksun diye, Yalan söylemiş! yalan! Çünkü her zerresindesin bildiğim tüm suların, Hayatı yaratan su sensin, Her yudumunda sen varsın Kana kana içtiğim bir bardak suyun. Yağmurdasın, eğer ağlıyorsan Hayata akıyorsan serin serin Bir nehirsin Hayatsan eğer anlamlı ve bitimsiz, Deniz oluyorsun masmavi. Bir bardak su oluyorsun, Karışmak istiyorsan bedenime. Sonra ben dua ediyorum adını bildiğim herşeye, Ellerinden bir bardak su içeyim diye. Kim demiş sana yoksun diye, Yalan söylemiş! yalan! Bir baksalar güneşe seni görecekler. Ve seni görmemek ne mümkün Serin ve bulutsuz bir gecenin kocaman mehtabında Yakamoz parıltısına şiir yazan her şair, Seni anlatıyor bana, seni bilmeden. Düğmeye basıpta ışık yakan her insan, Seni özgür bırakıyor aslında. Masadaki mum ışığında sen varsın, Gerçek aşkın yüzünü aydınlatan. Ve ben buluyorum seni Işıkların en sıcağında. Buluyorum, biliyorum Ve bir kez daha anlıyorum. Seni seviyorum. Kim demiş sana yoksun diye, Yalan söylemiş! yalan! İşte ben buldum seni bulunmayana inat, Bilinmeyene inat yaşıyorum seni herşeyde. Herşeyimde sen varsın, Ve sen varsın gittiğim her yerde. Günsün, gecesin, Bütünsün, ve zerresin, Duyulmayana inat seni duyuyorum Ve anlıyorum seni anlaşılmayana inat. Özgür kuşların kanatlarında buluyorum seni tutsaklığa inat, Sonra tutsağın oluyorum bile bile. Bir kafese giriyorum gördükçe seni herşeyde, Tertemiz bir aşkın kafesine. Her söz sen oluyorsun içten söylediğim. Aşk oluyorsun sımsıkı saran ruhumu, Anlamların tümünü değiştiryorsun sevda olunca. Ve ben sen oluyorum tümüyle, Varsın, her yerdesin biliyorum. Ve seni seviyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mahmut dağ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |