..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > BİNNUR EDİSAN




9 Nisan 2003
Hoşgeldin Bahar..  
BİNNUR EDİSAN
Bahar geldi işte..


:BCJB:
HOŞGELDİN BAHAR

Bugün pek keyifliyim, Bahar’ın gelişine, çocuk gibi seviniyorum işte..Eylül’ü sevmem, ama Nisan’dan itibaren bir şeyler oluyor bana.Her yıl düzenli olarak bu duyguya kapılırım neşeyle karşılar üzülerek vedalaşırım bu mevsimle..Geçen yıl Nisan ayımın nasıl geçtiğini düşününce bu aydan da takip eden aylardan da nefret etmem gerekiyor ama olmuyor, hoşgelmiiiiş ne de güzel gelmiş..
Ya bu mevsim, sadece anlatılarda değil inanın ; kuşlar ,çiçekler, mis kokulu sabahlar hikaye değil yani cidden öyle..Ne kadar sıkılgan bir ruh halinde olursam olayım baharda hipnotize oluyorum, bir rahatlık, bir anlayışlılık, bir yumuşaklık hüküm sürüyor bende.Hatta reklam ilanı için benimle anlaşıp, günlerce gece gündüz çalışıp işi sonuçlandırdığımda işi almaktan vazgeçen sonrasında da sloganımı kullanan çok sevgili beyefendiyi bile affediverdim, anlayın nasıl değiştiğimi:)
Çay içmekten nefret ederim , sabah kahvaltısında annemli sohbetlerde kaç bardak içer oldum belli değil. Büyük adam olma telaşının gerekliliği saatlerce hukuk dersleri ezberlemem gerektiği bir dönemdeyim çalışırım varsın baharda çalışmış olayım..Bu durum en çok annemi sevindirmekte’ Ooo bahar geldi, Binnur’a ne desem kızmaz ,ders çalış diyorum tamam anne diyor itiraz hiç yok ‘ diye teyzemle çekiştirilirken bile gülüyorum.De anne de ne istiyorsan de.
Dün yakın bir dostumla tüm gün gezdik, bir yerde oturduk ve özgürceee dondurma yedim..( sağlık sorunum nedeniyle yasaktı da) .Babam herkesin içinde bu dondurma hadisesinde beni delirtiyor da , masada kim varsa en kostaklısından rengarenk dondurma tabağı gelirken bana bir tane erimek üzere olan dondurma gelir ve bu acımasızlığa rağmen, ‘ Yavaş yiyoruz Binnur hanım’ der.Hangi arkadaşımla gittiysek bir yerlere kahkahalara boğulmuştur herkes, canım babam sayesinde 0-6 yaş gurubu elemanı Binnur Edisan(Sevgili arkadaşlarım için en iyi laylay malzemesi).Olsun babama da kızmıyorum ve onu çok seviyorumm.Dondurmamı da yedim değmeyin keyfime.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Tatlı Huzur
Büyüdüm
Yeni Bir Yıl
Annem
Yaşamak.
Aldanışlar
Kapı
Mevsim Kış Olunca
Hafıza Kaybı
Yazmak ve Yaşamak

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Kal... Hoşça Kal
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
Silmedim, beyaza boyadım
İş Yeri Kuralları!
Anlatıyor Gibiydim
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Çapkın Erkek (Kadın)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.