..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > BİNNUR EDİSAN




25 Temmuz 2002
Mutlu Kal... Hoşça Kal  
Yine de mutlu kal

BİNNUR EDİSAN


Bir gün bir yerlerde farklı hayatlar yaşayacağız .Zaman zaman aklımızdan geçireceğiz isimlerimizi, belki tebessüm belki hüzün hislerimiz olacak. Yine de mutlu kal.


:AFBBJ:


Bir gün bir yerlerde farklı hayatlar yaşayacağız .Zaman zaman aklımızdan geçireceğiz isimlerimizi, belki tebessüm belki hüzün hislerimiz olacak. Yine de mutlu kal.

Başka başka sevdalar yaşayacağız; kim bilir? ‘Vardı’ larımız arasında kimi zaman kimliksiz, kimi zaman soy adlarımıza kadar kayacak kişiliklerimiz…Yine de mutlu kal.

Sen, ömrünün bir günü de olsa hatırlayacaksın sahur vakitlerinden birini, ben ömrümün bir günü de olsa hatırlayacağım, oruç tutamasam da bir parça daha muhabbet için tıka basa midemi doldurduğum,sonra da yatamadığım sancılarımı…Yine de mutlu kal.

Yıllar sonra, çocuklarımızın ‘nostalji’ adı altındaki koleksiyonlarında, İlhan Şeşen’in o kaseti yer alacak ve dinleyecekler, ‘Neler Oluyor Bize?’ parçasını, dinlerken de hissedecekler bizim gibi. Yine de mutlu kal.

Tut ki, bu başlamadan bitişi ,farklı insanların ağzından -aşk hikayeleri- arasında duyacağız; kim bilir? Yine de mutlu kal.

Ben, artık kırmızı ruj sürmeyeceğim; sen kırmızıyı sevmeyeceksin. Yine de mutlu kal.

Ben alıp başımı dağ evlerine, sevdama çözüm getirmek için gidip, serim kısmıyla dönmeyeceğim;sen dağ evindeki bir kızı kurtlar, köpekler ve tecavüzcü amcalarla korkutmayacaksın dönsün diye. Yine de mutlu kal.

Ben ocağa koyduğum makarna suyu ardından uyumayacağım; sen makarnayı yapıp uyandırmayacaksın beni. Yine de mutlu kal.

Emanet değildin bana ama, şimdi emanet ediyorum başka bir yüreğe seni. Kendim gibi dağınık olmadı sana karşı hislerim. Sen yalnızca sen gibi anılacaksın, dilimden dudağıma geçen ifadelerimde ve ben artık hiç ben olmayacağım sevdalarımda. Yine de mutlu kal; hoşça kal...




.Eleştiriler & Yorumlar

:: Anılar bırakmıyor peşimizi
Gönderen: Müşerref ÖZDAŞ / , Türkiye
1 Mayıs 2010
İnsanı içine çeken, sıcacık, sevgi dolu, unutmamış ve belki de unutulmamış bir yürekten taşanlardı okuduğum. Teşekkürler, güzel bir yazı idi. Kutlarım.

:: açıkça söylemek gerek; tek bir kişi unutulmaz..
Gönderen: seyfettin araç / , Türkiye
10 Şubat 2009
açık olmak gerek sanırım, tek bir kişi unutulmaz.. yazıları da o yazdırır hayalleri de o kurdurur ve aşk denilen bilnmezlikte o sersem sersem dolaştırır.. bir kişidir bu aynı kentte dolaşırsın bazan ama ayrı dillerde seversin.. ne kadar üzmüş ve mutlu etmiş olsa da yine de mutlu kalsın istersin.. süper.. elinize sağlık..

:: Muhteşem;)
Gönderen: Nurcan Öztürk / , Türkiye
31 Mayıs 2008
Binnur hanım sizi yürekten kutluyorum.Okumaktan hiç bıkmadığım harika bir yazı.Yüreğinize sağlık..

:: mutlu ol veya mutlu kal
Gönderen: Mahsun / Antalya/Türkiye
3 Ağustos 2006
Ancak bu kadar güzel yazılabilirdi. Yüreğine sağlık...

:: tıpkı ben
Gönderen: SEVILAYEKEN / Tekirdağ/Türkiye
9 Mart 2006
Herkesin tıpkı ben diyeceği bir yazı olmuş bazen GURURUMUZUN arkasına gizlenip bazı şeyleri söyleyemeskte GURUR aşktan üstün geliyr

:: Ellerinize Sağlık
Gönderen: Nilgün SARIGÜL / İstanbul/Türkiye
17 Ağustos 2005
Yazılarınızı zevkle okuyorum. Kaleminize yüreğinize sağlık yazınız çok güzel olmuş.

:: İçimden bir şeyler koptu...
Gönderen: Funda Bilgili / İZMİR/Türkiye
17 Şubat 2005
Öyle anlatılabilir hale gelmiş ki acı kaleminde Sevgili Binnur...Dokundum, tattim ve yaşadım olanca çıplaklığıyla...Usta bir kalemden, ustaca bir deneme...Beni darmadağın eden kalemlerden birisin. İzmirden sıcacık sevgiler...

:: Basarilar,cok guzel yazmissin
Gönderen: Tulin Bozkurt / Konya/İsveç
29 Aralık 2004
Bir insan duygularini bu kadar guzel ve acik bir sekilde dile getiremez bence,basarilarinin devami dilerim...

:: hadi len
Gönderen: rasim can yücel / ankara
20 Ağustos 2004
yaw bacım yine koparmışsın ama busefer tam bana göre yazmışsın afferin aldın kocaman bir.(allahım bu cümle nekadar salaş oldu ama değiştirmiyorum gül diye) hala o beyaz tavan hikayesini yazmadın ama korkma telif hakkı istemem. kendine iyi bak yada bakma beni ilgilendirmez(deeermişim) sağlıcakla kal bacım...

:: Yine (de) Mutlu Kal...
Gönderen: Gökçehan Daçe / Atlantis
20 Ağustos 2004
"Ve…Ben artık hiç ben olmayacağım sevdalarımda..Yine de mutlu kal" Geride bıraktığım bütün rengi solgun yaşanmışlıkları yeniden telaffuz ettim tek bir solukta... Bir kez kanar kapanmayan yaralar ve de kabuk bağlamaz...O vedalardan en çaresizini hatırlattı bana bu satırlar. B. Ortaçgil'in de söylediği gibi "Anlamak çözmeye yetmez.." Tebrikler, Gökçehan Daçe

:: tebrikler...
Gönderen: Meryem Uçar Kayalı / İzmir
6 Ağustos 2004
Henüz izedebiyatta yeni sayılırım ve her geçen gün yeni yeni yüreklerle, yeni yeni kalemlerle karşılaşmak, hele hele senin bu yazında olduğu gibi (diğerlerini birazdan okuyacağım sanırım) olabildiğince dokunaklı yazabilen kalemlerle karşılaşmak benim için çok keyifli... satırlarında birçok yerde ama en çok "başlamadan bitişi" vurguladığın yerde kendimi buldum... hani vardır ya, bazen gözpınarları dolar insanın, bir iki damla yaş aksam mı akmasam mı diye debelenir durur... işte öyleyim şu anda.. kimisi çok eski kimisi de henüz çok taze olan yaşanmamışlıklarıma götürdü beni satırların.. yüreğine ve kalemine sağlık... sevgilerimle Meryem

:: başın göğe erdimi??
Gönderen: dakota / dünya
6 Ağustos 2004
Binnur!!! Yaşadıklarının delili bırakmamak adına keşki yazmasaydın..keşki onay yada olur beklemeseydin.. .......we keşki yaşamıma bir keşki daha eklemese idin??? Ne yani yazdın da başın göğemi erdi???

:: ...
Gönderen: rasim can yücel / kış köşesi
6 Ağustos 2004
insanlar nedense hep olanaksızın peşinden koşmayı sever. tıpkı benim gibi yada senin gibi yada böyle hisseden niceleri gibi. beni sevenleri ben sevmem , benim sevdiklerim de beni sevmez. değişmez bir kuraldır sanki. birde gözden ırak olan gönülden de ırak olur derler. sen şimdi bunlara birşey daha eklemişsin. yine de mutlu kal. tebrikler... yazdığım gibi herşeye rağmen son ''elvada''yi atlatmana yetecek kadar ''MERHABA' diliyorum !!! diyor ve sevgilerimi gönderiyorum...

:: başarılar
Gönderen: Erdal Babür / istanbul
6 Ağustos 2004
Bilirmisin bazen düşünürüzde içinden çıkamayız duygularımızın.Anlatılanlar kulakta kalıyor mu? anlatılamayanlar yazılacak mı? tıpkı senin gibi anlatabilen olacak mı? sevgiyi,paylaşımı,aşkı,bence olmayacak öyle hissediyorum. Tebrikler.mutlu kal hoşça kal..:))) güzel bir anlatım...

:: Merhabalar Bınnurr
Gönderen: Batuhan / Ankara
15 Temmuz 2004
Oncelıkle boyle denemelerı yazdıgın ıcın tesekkurler edebıyatımıza senın gıbı yenı ve taze kanların ıhtıyacı var gunluk yasantımız vede bulundugumuz durumları senden ıyı anlatan olamaz bence basarıların devamını dılerım dedıgın gıbı bız her ne olursa olsun acıyla yasamayı ayırt edebılıyoz az da olsa ozde olsa mutlu olmayı bılıyoz kal saglıcakla yenı okudum ama bundan sonra devamlı takıp edecem yazılarınııı basarılar Batuhann........

:: mukemmel
Gönderen: orhan / eindowen hollanda
15 Temmuz 2004
merhabalar selam ve saygilar,insanin konusup duygularini anlatmasi,yazmasi, diger varliklardan ayrildigi baslica noktalardan biridir, ve bence duygular ve hisler ancak bu kadar guzel anlatilabilirdi selam saygi ve muhabbet ile

:: Tekrar
Gönderen: Mehmet SEÇKİN / İstanbul
15 Temmuz 2004
Bana duygularımı bu yazıyla tekrar yaşattığın için teşekkür ederim. Bu satırları yazarken insanın tüyleri diken diken olup elleri bu kadar titreyemezdi.

:: duygularınız için teşekkürler
Gönderen: Nurhan Bıdıkoğlu / İÇEL
15 Temmuz 2004
\'Kendim gibi dağınık olmadı sana karşı hislerim.\' Betimlemeniz ve duygularınız için teşekkür ediyorum size. Hisler hep sizinkiler gibi başımızda olması dileğiyle...

:: sana bir büyüğün olarak hürmetlerimi sunuyorum
Gönderen: ayşe / ankara
15 Temmuz 2004
Merhaba Binnur kızım 49 yaşındayım ve yazından anladığım kadarıyla henüz 25 indesin,Allah ömür versin,eşimi 2 yıl önce kaybettim bu yazını okuyunca makarna suyunu nice koyardımda ocağa eşim hazırlardı benimde uyuya kaldığım oldurdu ne bileyim o anları hatırlamayı bırakıp ağlamaktan mahvoluyordum gülümseme belirdi yüzümde soğal yavrum tebrikler yeni yazılarınıda okudum çok güzeller saygılar

:: başarılar
Gönderen: Nurhan Bıdıkoğlu / içel
15 Temmuz 2004
Yapıtlarınızı inceleme şansı buldum ve hepsinin usta bir dille yazıldığını gördüm. Az ama öz yazıyorsunuz. Kim bilir, belki yeni etkileşimler, yeni duygular bekliyorsunuzdur. Beklerken öğrenmek değil de yazarken öğrenmek daha doğru olacağına inanıyorum. Yazmanız için teşvik ediyorum ama kendim için değil, okuyanlar sizi okuyanlar ne demek istediğimi bilir. SEVGİLERLE ;)

:: mutluluk
Gönderen: ibrahim / malatya
15 Temmuz 2004
guzel bir calisma. insan mutlulugu kaybettikten sonra birdaha bulamaz. insan ayrilsa bile sevdigi yureginden gitmedikten sonra nasil mutlu kalabilir ki. Umarim bir gun mutlulukla beraber kalmayı da ogrenebiliriz.

:: Merhaba!..
Gönderen: Ömer Talha / istanbul / Türkiye
15 Temmuz 2004
Yazınız gerçekten güzeldi, çok beğendim ve bir çok arkadaşıma da maille gönderdim.Onlar da beğendiler :) Başarılar dilerim.

:: sen de mutlu kal
Gönderen: BURÇİN KARAHİSAR / tekirdağ
15 Temmuz 2004
ya bu güzellikleri yaşamasaydın!

:: Teşekkürler...Yalnızca var olduğunuz için...
Gönderen: muharrem samanlı / İstanbul/Türkiye
15 Temmuz 2004
SİZE, BU GÖZLERİME DAMLALAR İNDİREN YAZI İÇİN DEĞİL YALNIZCA VAR OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. NELER YAŞADIYSANIZ İYİ YA DA KÖTÜ; DAHA GÜZEL ANLATILAMAZDI HERHALDE.

:: Çok güzel yazmışsın
Gönderen: Özgün Demircan / Ankara
15 Temmuz 2004
Oldukça dokunaklı, biraz yürek burkucu..Duygular daha iyi ifade edilemezdi bence de. Eline sağlık Binnur!




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Silmedim, beyaza boyadım
Anlatıyor Gibiydim
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Yıldızlar Savrulurken
Hep Aynı Erkeği Sevmek İsterdim
Eylül
Tam da Alışıyorken
Serin Bir Ankara Gecesi
Ağzım Kanıyor

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
İş Yeri Kuralları!
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Çapkın Erkek (Kadın)
Erkek Kalbi
Göl Kuşları ve Hayat
Kadın Çıldırınca
Facebook Çılgınlığı
Bir Tatlı Huzur

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.