..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Sevgi ve Arkadaşlık > BİNNUR EDİSAN




13 Aralık 2008
Kadın ve Saçları  
BİNNUR EDİSAN
Anlık bir sızı…


:DDJJ:
Bir kadın ve bir hayat…
Menzilsiz bir aşk; konaklamadan gidip gelinen bilinmez bir yol, bir yolculuk gibi… İlk kez anlamak istedi onca yaşananı… Ve son kez düşünmek! Bir sebebi olmalıydı bu yabancılığın, bu yakınlığın… Öyle ya araya giren dağın eteğine ne zaman inse su sızmaz bir yakınlık karşılıyordu onu. Nefes nefese koşarken aniden durması bu yüzden miydi acaba?

Konsolun kenarındaki makastan gözlerini kaçırarak son kez taradı uzun saçlarını… Mutsuz kadınlar saçlarında değişiklik yapmak ister, sözünü nasıl da anlamsız bulduğunu hatırladı gülümseyerek. Demek ki anlamsız değilmiş, diye söylenirken eline makası aldı!

Anlık bir sızı…


İnanmıyorum! Bunu neden yaptın, niçin kestin saçlarını?

Kendim için! Beş yaşındayken de aynanın karşısına geçip kendim için kesmiştim uzun saçlarımı biliyor musun? Ne karakterli çocukmuşum ya…

Bilmiyorum! Saçmalık ama bu, ‘kınalı yapuncak’ gibi olmuşsun!

Kınalı yapuncak mı? Onun saçlarını ‘kötü kadın’ kesiyordu ! Hem saç rengi de kızıldı benimki gibi siyah değil!

Off ! Neden ama, bir insan beline kadar inen güzelim saçlarını neden keser?

Cevabı verdikçe aynı soruyu bir daha soruyorsun farkında mısın?

Ay cevap filan istemiyorum; kalk kuaföre gidelim şekil versinler baktıkça sinirlerim bozuluyor ya!


Anlık bir sızı daha…


Neyse bu model güzel oldu hatta çok yakıştı. Şimdi anlat hangi ara kaçırdım ben ruh halinin bozulduğunu? Oysa dün harika bir gündü ve çok mutluydun?

Hani cevap istemiyordun? Demek ki mutsuzmuşum!

Şimdi mutlu musun peki?

Evet, hem de çok mutluyum. Acımayınca anlamıyorsun yüreğinde olduğunu…

Ne acımayınca?

Hani aşk diyoruz, sevmek diyoruz, kadın kadına yaptığımız tüm sohbetlerimizde erkekleri anlamaya çalışıyoruz filan ya…

Eeee?

Önce kendini anlamalı insan sonra karşısındakini… Yüreğimde ağırladığım bir yürek daha vardı; her sancıda ‘buradayım’ diye kendini hatırlatan; şimdi saçlarımı kestim ve acı dindi! Yani hem kendimi hem aşkı hem de onu anladım.

İlginç bir anlama şekli! Sadece saçlarını keserek üç sorunu bir anda çözdün yani…

Yine anlamadın. Ne aşk, ne o, ne de ben sorunduk!

Oooo, bana sinir basmaya başladı, anlamak istemiyorum galiba…

Peki, ben saçlarımı neden uzatıyordum?

Ama...


SON KEZ EŞSİZ BİR SIZI!

BİNNUR EDİSAN

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Yazıları anlamak hep zor olmuştur...
Gönderen: Mehmet Ali Özler / ,
7 Temmuz 2009
Söz konusu yazı ile yazarı karıştırmak değil. Bir gün aşk konularının yazılarınıza fazla geldiğini fark ettiğinizde belki ne demek istediğimi anlarsınız. Diğer taraftan yazılarınızı okumamış olsam herhalde bir yorum yapma ihtiyacı duymazdım. Bunu da bir düşünün! Saygılar, sevgiler…

:: güzellllll
Gönderen: KADER / , Türkiye
29 Ocak 2009
niçin karışırlar herkesin işine sevdiklerindenmi yerdiklerindenmi bilemiyorum.{bende kessemmi saçlarımı}teşekkürler

:: Eyyy AŞK benim sesimi de duuuuyyy:)))
Gönderen: Güher KILLIOĞLU / , Türkiye
14 Aralık 2008
yavru kuşummmm inanılmaz keyifli bir deneme dahaa... Şahhaneeee olmuş yüreğine sağlık:)) Yazılarındaki aşk konusuna gelince; hayatın her yerinde aşk varken denemelerinde olması kadar normal birşey yok... Benim aşka bakışımı, duruşumu iyi bilirsin ve ben de çok iyi biliyorum ki aşkı güzel kılan senin yazıların farkındayım beni kandıramazsınnnnn:))senin inanılmaz güzel betimlemelerin ve ifadelerin aşkı o kadar güzel anlatıyor ki aşka inanmayan biri olarak bile içimi coşturmaya yetiyor ve sanırım bundan kaynaklı acı veren bir aşk yaşadığın düşünülüyor. Varsın öyle bilsinler isimleri merak etsinler aslolan isimler değil satırların arasındaki güzellikleri fark etmek ve en azından okurken sorgulamadan okumak gerisini irdelemek senin de dediğin gibi laf-ı güzaf:)))kalemine sağlık kuzummm benimm

:: Aşk fazla gelebilir
Gönderen: Mehmet Ali Özler / ,
13 Aralık 2008
Bu kadar aşk fazla gelebilir insana. Her satırınızda, her yeni yazınızda okuyorum bunu. Siz gerçekten çok aşıksınız. Ama "acaba kime" yanıtı hiçbir zaman çözülmüyor. Saygılar. YAZARIN NOTU:Mehmet Bey, yazılarıma gelen hiç bir yoruma cevap vermem ama bu sizin ilk yorumunuz değil.Sürekli yazıdan çok içeriğe dalmanız rahatsız edici; ne kadar eminsiniz aşkın fazla geleceğine? Ayrıca kalbimde bir isim elbette var ama bunu paylaşmak zorunda mıyım orasını anlayamadım? Benim aşkım beni yormuyor içiniz rahat etsin...Saygı bizden efendim saygı bizden...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Mutlu Kal... Hoşça Kal [Deneme]
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı [Deneme]
Silmedim, beyaza boyadım [Deneme]
İş Yeri Kuralları! [Deneme]
Anlatıyor Gibiydim [Deneme]
Bir Aşk Daha Bitti [Deneme]
İnsan İlişkileri [Deneme]
Gidiyor Bu Şehirden [Deneme]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.