..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
İzEdebiyat - Post-Modernizm
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri

Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  

İblis
Mesut Kuntan
Şiir > Başkaldırı

"İÇİNDEKİ İBLİSE" SAÇMA SAPAN BAKIŞLARLA İZLİYORSA BEDENİNİ KARANLIĞIN TAM ORTASINDAN ÇEKİYORSA ELLERİNİ TUTUNDUKÇA RÜZGARINA SOĞUK GÜLÜŞLERİYLE DANS EDİYOR ÇILDIRMIŞ GİBİ ÇATLAK HANÇERİYLE ÖYLE BAKMA, GÖKYÜZÜNE YAKMA GÜNEŞLERİNİ İSYAN ETME, İÇİNDEKİ İBLİSE ÖYLE BAKMA, GÖKYÜZÜNE YAKMA GÜNEŞLERİNİ İSYAN ETME, İÇİNDEKİ İBLİSE ÖYLE BAKMA... HAYAL MEYAL RÜYALARLA GİZLİYORSA BENLİĞİNİ DÖN LANETİN DÖN KIYISINDAN SAVU

[DEVAMI]

 

 


 

 




Arama Motoru


• İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm
41 
 Milattan Önce Bilmem Kaç Yılından Beri  (Murat Ferman Gökmenoğlu)

Hıçkırıklar bu sefer ağlamaktan; hiç ona kadar kadar sayınca bitecek gibi görünmüyor, burnum akıyor ama nezleden değil hem çok şey bitmiş gibi, hem hiçbir şey olmamış gibi ; hayat iste, olum de bu puzzle in bir parçası...
42 
 Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I  (NoktasaL)

zihnimin şeytanla orgazmı
43 
 "Büyük Turist"; Batılı Bir Gezginin Analizi  (Bülent Efe)

‘Büyük Turist’ evinin konforunda bir seyahati tercih eder, kendisi eğitimsiz olsa bile diplomalı yabanıllarca karşılanır, kendi ülkesindeki teknolojinin benzerleriyle donatılmış çok yıldızlı otellerde ülkesinin lüksüne kavuşur. Sıra yolculuğun sonunda ulaşılan kültürle tanışmaya gelmiş gibidir, fakat sokaklarda yalnız gezilmesi güvenlik nedeniyle tavsiye edilmez. Kafile halinde akınlar düzenlenip öteki kültür keşfedilir. Olmadı, suni kültür vahaları oluşturan tatil köylerinden dışarıya adım atılmaz. Büyük Turist, ülke ile ilgili anılarını pazarlardaki tezgâhlardan satın alır, uçsuz bucaksız denize girmektense dar bir havuzun güvenliğine hapsolur.
44 
 2 (İki)  (NoktasaL)

Yok olan bedenler değil artık, kaybolan sevgiler. Her sevgi yeni bir beden yeni bir sevgi yeni bir beden dizi dizi beden dizi dizi sevgi.Yok olan kelamlar yüzler öpüşler. Bir sevişmenin son mısrasımıdır sevgi? son orgazmın geri çekilme ereksiyonu? değer verilen değerlerlerin yok oluşu son serzenişte. Son peydahlanan bir öpücük öpücükten doğan bir velet, büyümeyi özleyen sevgi. Bir adım o adım bu adım şu adım kapıda sonlanan son adım sonrasında kuyruk sıkıştıran bir kevaşe. Bir kevaşe sıkına sıkıla kapı çalarak yok olmayı göze alarak son mermide son saksıyı kafasına vurarak son akbabayı çağıran beynin kıvrımlarını ona yediren son oltadaki son balık gibi yarına iğne ucundan gülümseyen yaratık. bugüne yarından çok inanan yarını bugünden çok isteyen savunmasız sadraazam. Artık bi kral yok. Krala artık güven yok Ne sen dünyayı sarsacak bi kadınsın. Nede ben öpünce prenses olacak bir kurbağa. Bir gün elbetlere ihtimallere şans veren 2 tip Can çıkması beklenmeyen, yorumları düşünülmeyen iki beynemaz. Olması gerekenle oldurulması için olanlar arasında boğuşan, boğuşmayla terleyip sevişen, sevişmeyle uyumaya çalışan 2 tip. İkilier birbirini tepeler
45 
 Zamansızlık  (NoktasaL)

Hayatın değersizliklerinden dolayı yaşamı hiçe sayan bir ben ve yaptıklarımın resmedilişini gerekse fotoğraf veya bir filme çekilişini uzaktan izleyen bir kimse. Nedir ne değildir derken yaşadığımız yılların geçip gidişini bu şekilde izleyip görüp algılıyoruz sonuca varmaya çalışıyoruz, oysaki geçip giden neydi? Şuan da geçip seyralıp giden bir yazı değil mi? Değil mi?
46 
 Tutulmuş Nefes  (NoktasaL)

Bir dönemdi o gün bugünlerden ayrı.Ayrı olan gözler değil bakışlardı.Bakışların mevsime yansıması bir sonbahardı bu mevsim gibi de değildi.Bir bakan gülüyor şimdilerde.Oysaki bir çığlık var Sinemlerden semalara yükselen. Bir gece kondu evi şuan ki gibi, ekmek yumurta için 5 lira bulamayan bir yandan havyara surat çeviren rahipler sarmıştı yaşadığımız tüm kasabaları.
47 
 Film Şeridi  (Yeşim)

Doğum ve ölüm... İki benzer yolculuk... Biri bilinmeyenden gelinen, diğeri bilinmeyene gidilen...
48 
 De'meler II  (Nezihe Ecevit)

Sen anlak! Seçim eline verilseydi neyi yaratırdın tin’den önce, ya da neyi ulaştırırdın yokluğa? Hadi! Dediler: tanrını yarattın. Hadi yarat şimdi kendi erdemini Tanrı olmaksızın.
49 
 İletişim Çağında Sıfır Bilgi  (Bülent Efe)

İletişim teknolojisi tüm dünyada gelişiyor, çeşitleniyor ve dönüşüyor, ama giderek daha az mesaj iletiyor. Etki alanını genişlettikçe de insanlığı besleyecek, dünya kültürünü üst seviyelere taşıyacak ‘farklılıklar sentezi’ olanağını dümdüz ediyor.
50 
 Ben Okurum  (nurdan saydam)

Hissedemeyen kalıplaşmış yazılar...
51 
 Yaşamın Kıyısında  (NoktasaL)

yavaş yavaş gözden kaybolmaya başlıyorlar hergünki gibi ama mutlu.dakikalar saatleri saatler gün sonunu ararken güneş göz kırpmaya başlıyor geceye yavaş yavaş çekiyor ışıltısını..kelebekler dönmüyor kelebekler nerede?bir pencere arkasında sıkışmasadılarsa neredeler? beden soluksuzlaşıyor, renk mora çalışıyor son bir nefes için denize koşuyor beden koşup koşup dalgaların kucağına bırakıyor..
52 
 Bir Gençlik, Bir Gençlik , Bir Gençlik…  (M.Fatih ÖZDEMİR)

Gençliğe Hitabe...
53 
 Bir Sahne Vardı Aklında  (Alparslan Koca)

Bir sahne vardı aklında; söylenmezdi bu sahnede ki şeyler ama bilinirlerdi. Yürüyebilirdi ama bir bankta oturup etrafı da izleyebilirdi.Ama o hiç birini yapmazdı çoğu zaman.
54 
 Beyin İntiharları IV  (NoktasaL)

yokoluş evresi
55 
 Full Metrekare  (A.OZAN BİLMİŞ)

Göremediklerimizin hareketleri .. Tıpkı beşikteki bir el gibi. Dünyayı sarsar..
56 
 Çelişki Klişesi  (NoktasaL)

Dönüşün başı başlangıcın sonu arasındayız yine.Hayatın vermiş olduğu mutlulukla mutsuzluklarıda yaratıp bünyede tahribat yaratmasını sağlarız. Peki bu neden ki? Neden yoruyoruz kendimizi Bünyemizi
57 
 Postmodernizm ve Sinema  (osman tatlı)

Modern olarak adlandırılan dönemin, kargaşa, umutsuzluk, iletişimsizlik ve güven bunalımı ile şiddetin egemen olduğu inançsızlığı yaratması, postmodernist döneminin habercisi olmuştur. Özellikle sinema, kargaşa, şiddet ve parçalanmışlığın aktarımında diğer sanatların önüne geçmiştir.
58 
 Tek Tip Özgürlük  (KERİM ALİ)

İki kafadar Rusya’nın aksine çok farklı zevk ve beğenilerle karşılaşacaklarını ummaktadırlar. Ancak durum tam tersi olur.
59 
 Geceye Karışmak  (Gökhan Yaşar)

Hiç hesapta olmayan bir gece bunalımı. Bir cinnet halinden, durgunluğa eriş. Barış Manço dinlerken de delirebiliymuş insan meğer. Ama iyi ki Manço'ymuş dinlenilen; yoksa limana sağ salim varamayabilirdi gemim...
60 
 Sustur Bu Kalabalıkları!  (tûbanur çelikhatiboğlu)

Bu insanlar, bu yorgun kalabalık bilmediğim bir lisanda adımı çağırıyor. Adımdan koşar adım kaçıyorum ve çok korkuyorum.




son eklenenler
İyi Biri
Alp Şahin
Deneme > Post-Modernizm
Zebur
Alp Şahin
Deneme > Post-Modernizm
Postmodernizm ve Tüketicilik Üzerine
Betty Blue
Eleştiri > Modernizm ve Post-Modernizm
Cuma Busesi
nurettin tan
Deneme > Post-Modernizm
Sınavda Çıkmayan Şeyler
nurettin tan
Deneme > Post-Modernizm
Günaydın
Songül Şiar
Deneme > Post-Modernizm
Günah
NoktasaL
Deneme > Post-Modernizm
Taş Tanrı
Ozan Bilmiş
Deneme > Post-Modernizm
Postmodernizm ve Sinema
osman tatlı
Deneme > Post-Modernizm

 


 


Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.