Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender |
|
||||||||||
|
Fırtınalı bir kıskaçtır hayat üzülürsünüz, savrulursunuz,bitersiniz bazen kendinizi bile anlamaz olursunuz aileniz,arkadaşınız şununuz bununuz algılayamaz sizdeki sizi işte böyle bir ağlamaklı veya çaresiz bir zamanda masum,sevimli,temiz,kendi isteyince gelen giden am madik atmayan bir masum canlı işte bunlar gattolar yanae kediler... İtalyancada gatto kedi yok neko bizde kedi şu Kediler o bakışları o patileri şekilden şekle giren bedenleri nankör diyenelr halt yemiş sanki onun kurallarına göre oynayınca nasıl bir arkadaş o sizin yansımanız ... Kediler şiirlere,şarkılara,fotoğrafalra,resimlere şeker kokulu bazıları is, çiçek kokulu o çeşitleme miyavlama şekilleri konuşurcasına çok şişmansa roza teyzeniz kaytan bıyıkllı bir kediyse çapkın siyahına beyazına O miyavlaması bir şehrin üzerindeki masumiyeti hiç kulaklarınızın pası silinir acıkmıştır,aşık olmuştur,hastadır.. Kedilerin bir şehir üzerindeki masumiyeti gerçek sevgiyi dostluğun ilk çağrısı mısırlıların kraliçaesi kedii uygarlığı bir bebeğin bir kedinin resimlerini karşılaştırın ..... İnsana en çok benzeyen bir canlı düşünün bir kediniz olsun adı kırpık,pamuk,lokum,tuanna şu temizlik anlayışı kedide biraz zorlayınca konuşası halleri... Kedilerin özgürlük hali içindeki o bağlılığı o pempe burnu sanki tanrının kalmiyle rutuş yapılıp yollanmış bize bu güzel canlılar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © RUTİL BİLGİNER-, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |