..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
İzEdebiyat - Modern
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri

Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  

Azmi, Bir Kadın, Bir Çocuk, Bir Bebek
İsa Kantarcı
Öykü > Aşk ve Romantizm

AZM, BİR KADIN, BİR ÇOCUK, BİR BEBEK 41 yaşındaki Azmi, hayvan tüccarıydı mutlu hayatında, sığır üretip satardı, bu işlerin içinde büyümüştü, babasının işi buydu, kurbanlık için da et ve et ürünleri üreten şirketler için. Köyde bir çiftliği vardı, tarlaları vardı. Ondan sığır satın almak için gelen bir baba ve iki oğlu vardı, kamyonla, dört sığır satın almışlardı, asmanın altında çay kahve içmişlerdi, Azmi müşterisi şişman adamı ve iki gen

[DEVAMI]

 

 


 

 




Arama Motoru


• İzEdebiyat > Öykü > Modern
41 
 ... 14 Mart...  (Efe Erdem)

Saf güzellikleri zorluyor hayat. Ne yapacaklarını bilemiyorlar ve kimsenin umurunda değiller. Tüm bu acı ve karmaşanın ortasında, serseme dönmüş, yolunu kaybetmiş ve vazgeçmekten başka bir şey düşünemez halde, bir hiç uğruna ölüyorlar, sokaklarda.
42 
 İlişkiler ve Kırıkları  (güliz dülgeroğlu)

Aynı tarz ilişikiler içinde kayboluyoruz da farklı sanıyoruz kendimizi. Aslında benziyoruz öyle değil mi? Herkes bazen bizim kadar geçimsiz bizim kadar kıskanç bizim kadar farklı değil mi?
43 
 Tablodaki Yüz  (Ertunç Barın)

Rembrandt’ın derin altuni karanlıklara gömdüğü yüzlerden biriyle karşı karşıyaydın. Öyle sandın; adamın kalıplı, koyu giysiler içinde bakımlı, parlak, cilalı parlak yüzü müydü yoksa seni böyle yanıltan?
44 
 Masadaki Yazıcı Adam ve Hata...  (Necat Dilaver)

**Öykünün özü: Her 'şey'in bir 'hata' olma olasılığı var. Değerler ve yaratıcılar değiştikçe 'hata'nın nitelikleri de değişir. Önemli olan 'hata'nın nedenini tespit edebilmektir. Eli kanlı ve aç insanlarla dolu 'bu dünya' bir 'hata'dır. Bu bağlamda bize düşen, en azından öyküdeki 'Hata' olabilmektir…
45 
 Susma Hakkı  (kahverengi)

Sessizlikse sizi korkutan. Artık ben de susuyorum.
46 
 Ölüler Listesini Açıklıyoruz!  (Cengiz Erdem)

Hiç bu açıdan bakmamıştım olaya. Düşmanımın bu saldırısı her ne kadar mantıklı olsaydı da neticede o benim düşmanımdı ve delirtici zehirin özgürleştirici olabileceği düşüncesini kabul etmemeliydim. Ama bu sefer de bir gerçeği yadsıdığım için yara alacak, belki de bir daha hiç toparlanamayacaktım. Şu an için düşmanım benden daha özgürdü; ona şöyle dedim: --İnsan aşıksa özgürdür. --Tam tersi, dedi. Aşk bir hapishanedir.
47 
 Bir Mavi Kelebek  (Hacer Aktaş)

Tabutun üstünden ufka, gökyüzünün ve denizin maviyle buluştuğu yere doğru bir şey kanatlanıyordu.. BİR MAVİ KELEBEK…
48 
 T. E. R. K  (Beste Sultan K.)

Küçük bir oda; Sarı boyalı... İki kişi, Bir kadın bir adam...
49 
 Günebakan...  (Necat Dilaver)

Bir ayçiçeğinin gerçek öyküsüdür bu. Sarılı, siyahlı ve işveli bir ayçiçeğinin yalnızlık dolu, yüklemsiz öyküsü.
50 
 Ayakkabının Dili  (Bahadır ÖZBÜTÜN)

İlyas, kendini büyük bir sahada düşledi. Tribünler ağzına kadar doluydu
51 
 Kelebeğin Öldüğü Yer  (Necat Dilaver)

Yaprakların düşüş sesini hayal etti. Martıların sevişir gibi ağlamasını hayal etti. Bir çocuk uyandırdı onu. Islaktı, çöp kokuyordu. Para istedi. Ama tüm parasını serbest bıraktığı o kuşa vermişti. Nazikçe reddetti çocuğu. Arkasını döndü. Çocuğun ettiği küfürü duymamazlığa geldi. Yürüdü, yürüdü, hiç bir şey duymadan yürüdü.
52 
 Kadın Hakları - 1  (Var Samsa)

Gazete yazarlarının yalan söylediği besbelli. Bırakın bir kez de senaristler anlatsın size Robert Metz’in gerçek hikayesini.
53 
 Karınca...  (Necat Dilaver)

Aşk ve hayat içinde bulunduğu ülkenin şeklini alır... İnsan ancak başka bir insan varsa vardır... Bir aşktan iki insanın aynı şeyi anlaması mümkün değildir... Zaman, garip huylu bir hayattır...
54 
 Cezayir Menekşesi  (BARIŞ BİLGİ)

Kanlı başlayan , ilaç kokusu sinmiş ama sımsıcak bir aşk öyküsü.
55 
 Kadın Hakları - 2  (Var Samsa)

Şuurunun yerinde olduğu son saniyede Vincent'ın annesi azarladıktan sonra mutfak kapısındaki kendi gözlerine bakan çaresiz gözlerini hatırladı. Son olarak ve sonsuza dek o çaresiz gözleri...
56 
 O Şık Ayakkabıları Bu Dava İçin Almadınız, Bay Schopenhauer!  (Var Samsa)

Her insanın hatasında aslında kendi hatalarımızın olduğunu aklımızdan çıkarmamalıyız. Bunlar bizim de bir parçası olduğumuz insanlığın hataları ve hepimizin içinde aynı kusurlar var. Sırf biz de görünmüyorlar diye başkalarına kızamayız. A. Schopenhauer
57 
 Kültürel Cezaevinde Jigolo  (BARIŞ BİLGİ)

Sıkıcı bir devlet memurunun sıkı bir jigoloya dönüşüm hikayesi.
58 
 Galapera da Bir Öykücü Öğretmen Yazar, Aydın Akdeniz  (eyyüp yıldırmış)

Yazarın Zühreye Kanat Çırpmak adlı öyküsü üzerine bir deneme.
59 
 Randevu  (Yeşim)

Yaşamayı seviyoruz, peki ya sevdiklerimiz olmasa?
60 
 Süret  (Meqsed NUR)

Silsile hekayeler




son eklenenler
Solucanlı Çorba
Gülten Ağrıtmış
Öykü > Sevgi ve Arkadaşlık
Susma Hakkı
kahverengi
Öykü > Modern
Karınca...
Necat Dilaver
Öykü > Modern
Kıpırtı...
Necat Dilaver
Öykü > Modern
Hiç...
Necat Dilaver
Öykü > Modern
Pazar Pazar
Aslı Orhon
Öykü > Modern

 


 


Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.