İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud |
|
||||||||||
|
Son gittiğim doktor, kan sayımı istedi. Yapılan tahlil sonunda, kanımın bir değer düşük olduğu ortaya çıktı. Doktor vitamin hapı verdi bana . ”Bunları kullanın, bir ay sonra yeniden bakalım kanınıza.” Dedi. Doktorun verdiği hapları kullandım. Hem de hiç aksatmadan. Soluk benzimin düzeleceğini bekledim boşuna. Sanki bir ayda elma yanaklı biri olacakmışım gibi.....Bir ay sonra yapılan kan sayımında, kanım bir değer daha düşük çıktı. Hap kullandığım halde, kanım biraz daha eksilmişti. Yeniden vitamin hapları verildi. Daha önce kullandıklarım bir işe yaramadı diye düşünerek, kullanmadım en son verilen hapları... ”Olur mu canım!” falan demeyin. Kullanmadım işte......Unuttum gittim bir ara, soluk benzimi ve bundan duyduğum rahatsızlığı. Bu arada, çiçekleri çok sevdiğimi söylemeliyim. Evimizin pencere önleri, bahçemiz rengârenk çiçeklerle dolu. Onlara gözüm gibi bakarım. Pireciklerle mücadele ederim. Zamanında sularım falan. Hatta çiçek vitamini bile veririm. Onlar da bir şımarırlar, görmelisiniz. Kol, bacak atarlar uzun uzun. Saksılarına sığamaz olurlar. Geçenlerde çiçeklerimin , eski sağlıklı görüntülerini kaybettiklerini farkettim. Vitaminleri de kalmamıştı. Küçük kasabamızda çiçek vitamini yok. Zaten olsaydı, “Kel başa şimşir tarak” olurdu. Ben de kendi vitamin haplarımı verdim çiçeklerime. Bari bir işe yarasınlar diye. Birkaç gün içinde aydınladı, canlandı yüzleri çiçeklerimin. Dirileştiler, sağlıklı bir görünüm kazandılar. Her birinin her dalında, çok sayıda çiçekler açtı.Vitamin haplarım işe yaramıştı kısacası. Peki ya benim eksik kan durumu, soluk beniz falan ne mi oldu? Valla ben yine soluk benizle dolaşıyorum. Aynadaki görüntümden rahatsız olduğumda da, makyaj malzemeleri koşuyor imdadıma. Allıklar sağolsun! Hiç bir sağlık problemim olmadığı için(Düşük kanı saymazsanız.), vitamin haplarımı çiçeklerime vermeye devam edeceğim. Çok iyi geliyor çünkü. Sizin de çiçekleriniz varsa, tavsiye ederim.Vitamin haplarınızı çiçeklerinize verebilirsiniz. Bir deneyin.(Aman doktorlar duymasın.) Uyarı: Bu yazıyı okuyup da, vitamin haplarını çiçeklerine verenlerin yaşayacağı olası sağlık sorunlarından ben sorumlu değilim. Ne demiş atalarımız: “El ağzına bakan, sel ağzına yuva yapar. ” Ona göre. ”Demedi” demeyin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |