Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
Yorgun akşamlarında Dokunsun sana / karanfil kokan parmaklarım. Bahar gelsin hüzünlü dağlarına, Açsın boynu bükük çiğdemler. Kar’ı erisin doruklarının, Aksın dağ eteklerinden İnsin ovalarına... Karanlık yüzünü tut da yağmurlarıma, Kuruyan ırmaklarının Sular dolsun / hararetten çatlamış yatağına. Çek beni içine bir nefeste. Gülsün içindeki ağlayan çocuk. Çalmaya başlasın / duvarda unutulan sazlar, Yüreğine konan martılar Sevda türküleri söylesin , Ayrılık sözcüğünü unutsun şarkılar. Çek beni içine bir nefeste. Susan davullar çalmaya başlarken yüreğinde, Kızlar halay çeksin gözbebeklerinde, Çatlasın tohum / düşsün cemreler, Isınsın toprak ellerimizde. Kanımızda yanan ateşler / yakarken ikimizi, Dal uçlarında yeniden açmaya başlasın aşkımız, Sıyrılsın tomurcuğundan çiçekler. Seyre dalsın gökyüzü, Ova / dağ / bayır, Utansın ihanetler. Şimdi bir çiy damlasıyım Sabah serinliğinde ovaya düşen. Nasılsa gelmişim Kırda açan bir çiğdemin yaprağına. Buhar olup uçmadan, Henüz doğmadan güneş, Usulca değdirip dudaklarını / ıslaklığıma Çek beni içine bir nefeste, Karışsın sıcaklığın / sıcaklığıma. Uzaklığıma vur zincirleri, Artık dayanamıyorum yokluğuna.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |