..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > BİNNUR EDİSAN




27 Mart 2003
Bu Gezegende Aşk Var Güzelim!  
BİNNUR EDİSAN
Bu yazı, kadınlara özeldir.Kendi aramızda bir paylaşım hülasa..


:BDIE:
BU GEZEGENDE AŞK VAR GÜZELİM!

Bu aralar yeni düşüncelere saplandım haberiniz olsun..Aşk kavuşamamak mı , yoksa kavuşup kaybetmek mi?
Kendimi bir aşk hikayesinin tam ortasına oturtup, esas kız rolü verdiğimde en büyük aşk benim aşkımdı diyecek kadar cesaretlenebiliyorum.Sonra , yazılarımdan etkilenip mail gönderen arkadaşların aşk hikayelerini okuyunca ‘Onlarınki de bal gibi aşk işte ‘diyorum.Bizim gezegende aşk var bundan eminim, ama ayrılıklarla başlıyor sanki aşık olduğumuza karar vermemiz.Ne dersiniz?
Çevrenize bir bakın lütfen! ilişkileri hareketlendiren, (kavga- gürültü, tartışma, olmadı inanılmaz anlayış, sevgi tümceleri ) değişim rüzgarına iten (renkten renge giren saçlar,kıyafetlerde ışık hızıyla değişim, her an bakımlı ve güzel görünme telaşı) en önemli sebep nedir? Gitmeye karar vermiş bir erkeğin, ilk adımı istediği kadar parmak uçlarında olsun, o adımın bir vazgeçiş olduğunu nasılda anlarız biz kadınlar..Bir telaş kaplar içimizi, ilk tepki en olmadık zamanların ani çıkışıdır. ‘Beni aldatıyorsun! Lanet olsun, seni bu kadar severken yaptığına bak adiii adam!!!’ gibidir.( direkt bu cümle olacak değil elbette ama inanın yakındır sarf ettiklerimiz ben de Binnur isem bu böyle.)
Yârin yanağını kim paylaşmış ki biz paylaşalım değil mi ama..Haklıyız tabii, ama kaybetme arifesine kadar nerde bizim o kadınlığımız, anlayışımız, güzelliğimiz, bakımımız, erkeği önemseme yanlarımız..Bunları yazıyorum da ben farklı mıyım sanki? Asla..
Aman kıyafetlerime dikkat edeyim,
Dikkat çekici olmayayım,
Doğallık ne güzel oh,
Zaten yoruluyordum,
Sevgilimde beni böyle seviyor zaten,
Canım beniim ,
’ O ‘ benim,
Bensiz bir yere gidemez,
Telefonun niye kapalı!,
Sabah ‘günaydın’ mesajımı niye göndermedin!
Öğle arası beraber yemek yiyelim! Ne toplantısı be!!!
Hayır!!! Asla gidemezsin arkadaşlarınlaaaa, bende gelemem yorgunum,
O kadına baktın biliyorum!
Ben güzel miyim?
Neden gözlerime bakmıyorsun artık!
Artık beni sevmiyorsun!
Git arkandan ağlayacağımı mı sanıyorsun!
Ama gidiyorsun sanki,
Nereye sevgilim,
Ben seni çok seviyorum ama..ama..
Ağlıyorum bak,
GİTMEEEEEE.
İşte bu bir ilişkinin uğurlama törenine dönen devinimi..Ben de diyorum ki tamam seviyoruz, o zaman neden ‘Kadın milletimi aman aman !’ dedirtecek kadar delirtken olabiliyoruz.Tutmalıyız dostlarım kendimizi.Şu aşamanın sonuna bakın.Biz bu hallere asla düşmemeliyiz yahu.Ha, birde şu var yüreğinde bir ‘Ben’ kadar yer olmayan adam gitsin, yolu açık olsun da o yolu biz açmayalım.Bu yazı kadınlara özeldir ötesi berisi yok! Erkekler okuyup ta ‘Ne kadar haklıyız, işte kadınlar! ‘ demeyin diğer yazımda sizlere geliyor .Kadınlardan bu duruma hiç düşmemiş üstatlarımızı da tebrik ediyorum, yolunuz doğru yol.Bu gezegende aşk var, kadın var, erkek var duygu var.Sevelim , sevmekten vazgeçince benim yaşam kanallarım tıkanıyor, üretkenliğimi kaybediyorum, saçmalıyorum velhasıl ..






.Eleştiriler & Yorumlar

:: Tebrikler
Gönderen: Özgün Demircan / Ankara
20 Ağustos 2004
Bu güzel yazın için tebrik ederim Binnur. Baylar için olan yazını dört gözle bekliyorum.

:: Bu gezegende evet aşk var ve ne güzel ki sen de va
Gönderen: Hakan / Ankara
6 Ağustos 2004
Binnur;Okudum yazını bir erkek olarak bu bayansal paylaşımınıza davetsiz misafir oldum:)Ne kadar haklı olduğunu yalnız biz erkekler değil,aklı başında tüm bayanlarda eminim onaylayacaklardır.Senin de o sınıflama içinde olduğuna inanmak gelmedi içimden :)Bakımsız bir bayanı anlamıyorum, sadece bakımsızlık değil,devamlı dominant olma telaşı insanı sürükler nereye?Terkedilmeye işte:)))Bu gezegende var olduğun için ben mutluyum, yazılarını okuduğum bir insan için bunları söylediğime inanmıyorum:)Bırak bende öyleyim falan deme de istediğimiz gibi oluşturduğumuz yerde kal lütfen.Sen duygularını çok güzel yaşayabilen birisin.Ben ve birçok arkadaşım seni seviyoruz..Oysa sen bizi tanımıyorsun bile.Kitabın piyasaya çıktığı an elimizde olacak bunu unutma!

:: içimizde aşk var
Gönderen: güher / ankara
6 Ağustos 2004
binnur\'um bu yazıyı seninle ilk yazdığında beraber okumuştuk.şimdi tekrar okudum ve birşeyler yazmaya karar verdim:)bu gezegende bu türkiye de bu ankara da hatta bu kalplerde aşk var.......olmayan tek şey var oda biraz şans herhalde..........umarım bu gönüller gerçek aşkı bulurlar ve bir daha onu asla bırakmazlar, bu kadar acı çekmeyi haketmiyoruz dimi.....:)(ellerine sağlık bianesi)ss

:: yokki...
Gönderen: rasim can yücel / ankara/TÜRKİYE
15 Temmuz 2004
sana seviyorum seni lan desem yeterli olurmu? gerçekten güzel döktürmüşsün her nekarad ben daha yayımlanmadan okuduysamda bu gece yine yine yine ve hatta yine yeniden okuma ihtiyacı hisssettim. tebrikler kanka...

:: Tüm yazılarını detayına kadar okudum:)
Gönderen: TAHMİN ET:) / Bilinmiyor..
15 Temmuz 2004
Bu siteyi iş yerimde okumayan kalmamış Sevgili Binnur.Fovorimiz şu yazar dediklerinde şok geçirdim.Çünkü seni tanıyorum!!Okudum tüm yazılarını,geçmişimde yüreğimi en hoplatan bayandın sen.Gözlerine bakarken elim ayağım birbirine karışırdı, sende umursamazdın bile:))))Yıllar geçti bazen ilk aşkın kimdi dediklerinde bir platoniğim vardı diyorum.Ve şimdi o aşık olduğum insanın yazılarını okuyorum süperr bir duygu.Sekreterime söyledim tüm yazılarının çıktısını aldım:)Kendine dikkat et güzeller güzeli..

:: O kadar haklısın ki
Gönderen: Ebru / İstanbul
15 Temmuz 2004
Merhaba; O kadar haklısın ki, düşündüm de evet böyle işte.Sevgilimde okuduğunda hemfikir olmuş seninle aksi düşünülemezdi tabiki:)Aslında ne yazılır ki böyle güzel yazılar yazan birine tebrik edilir ama sen gibi yazılmıyor işte.İnan çok beğeniyoruz yazılarını.Kalemine kötülük ugramasın güzel Binnur.Seninleyiz.Ebru.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Kal... Hoşça Kal
Silmedim, beyaza boyadım
Anlatıyor Gibiydim
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Yıldızlar Savrulurken
Hep Aynı Erkeği Sevmek İsterdim
Eylül
Tam da Alışıyorken
Serin Bir Ankara Gecesi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
İş Yeri Kuralları!
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Çapkın Erkek (Kadın)
Erkek Kalbi
Göl Kuşları ve Hayat
Kadın Çıldırınca
Facebook Çılgınlığı
Bir Tatlı Huzur

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.