..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > BİNNUR EDİSAN




21 Aralık 2006
Tam da Alışıyorken  
BİNNUR EDİSAN
‘ Şeytan diyor ki ‘sil numarasını; kapat telefonu; kaybol hayatın içinde!’ Bu his canavarca ağrıtıyor midemi.Tam da alışıyorken…’


:CBHJ:
Tam da Alışıyorken
(Ferferime...)
Gecenin en sessiz saatleri…

Telefonumdaki akşamüstünden kalma mesajı, tekrar tekrar okuyorum.Çığlık çığlığa bir yarım kalmışlık daha…Yarım yamalak bir sevda daha…
Ah, tükenişler!

‘ Şeytan diyor ki ‘sil numarasını; kapat telefonu; kaybol hayatın içinde!’ Bu his canavarca ağrıtıyor midemi.Tam da alışıyorken…’ Oysa hayat boyu bir şeylere alışmaya çalışmakla geçti güzelim günlerimiz.
Mutluluk denilen o büyüleyici kavramı bir tarafından yakaladığımız an, şekilden şekle sokup ya giderse, diye korkmadık mı?
Tam da alışıyorken, demiş ya dostum.Nelere alışmadık ki.Mesela; büyümenin bu kadar dert yüklü olabileceğini düşünemezdim küçükken. Şimdi gençliğin ikinci yarısındayken anlıyorum gerçekleri.Yıllar önce on sekiz yaşının nasıl da değerli olduğunu anlatan annemi anlayamazdım, şimdi ben anlatıyorum herkese…
Kaybolmak hayatın içinde, hem de ne bir yere gitmeye çalışarak ne de birilerini arayarak.Sadece kaybolmak…Silmek telefon numaralarını…Tek kişilik planlar yapmak geleceğe dair...Yokluklara alışmak…Var olmaları yadırgamak…
Yarım kalmış sevdalar…Ardından öylece bakakaldığımız ve gitme, diyemediğimiz sevdiklerimiz…Yalnız kalmış sokaklarda tek başına yürümek, yağmurun kokusunu toprak kuruduktan sonra duyumsamak…Geç kalmak işte! Hayata, yaşananlara, aşklara…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: haklısın
Gönderen: canan bakar / Ankara/Türkiye
24 Mart 2008
tam da alışıyorken..ama insan nelere alışmıyorki..yeter ki bulunduğu ortama göre kalkanlarını veya kanatlarını ayarlasın..

:: Zor bitanem zor...
Gönderen: Funda Bilgili / İZMİR/Türkiye
25 Aralık 2006
Kaybolmak...Kaybolabilmek. Ah bazen ne zor oluyor değil mi güzel arkadaşım? Kaçmak istediğin aslında kendinken; peşinden kovalayan da senken; kaybolabilmek böylesi kolay görünürken...Zor bitanem zor. Kelimelerimiz büyülü alemlerde bu kadar yakın zamanda buluşmuşken seni yorumlayabilmekte zorlanıyorum. Yine konuşmuş Binnur Edisan kalemi...Bana da yürekten tebrik etmekten başka bir şey düşmüyor güzel arkadaşım....




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Kal... Hoşça Kal
Silmedim, beyaza boyadım
Anlatıyor Gibiydim
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Yıldızlar Savrulurken
Hep Aynı Erkeği Sevmek İsterdim
Eylül
Serin Bir Ankara Gecesi
Ağzım Kanıyor

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
İş Yeri Kuralları!
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Çapkın Erkek (Kadın)
Erkek Kalbi
Göl Kuşları ve Hayat
Kadın Çıldırınca
Facebook Çılgınlığı
Bir Tatlı Huzur

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.