..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünya hayal gücünün tuvalinden başka birşey değildir. -Henri David Thoreau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > BİNNUR EDİSAN




19 Şubat 2003
İşte Bu.  
BİNNUR EDİSAN
Aşktan, umuttan, kendinden vazgeçmiş insanları düşününce, onlar adına üzülüyorum.Oysa; Aşktan , umuttan hele de kendinden vazgeçmek nasıl da hastalıklı bir hadise


:BJFD:
İşte Bu.

Çok özledim yazmayı.Bugün pozitif elektrikli bir günümdeyim, bu fırsatı kaçırmayıp, bir iki satır yazmak istedim.

Aşktan, umuttan, kendinden vazgeçmiş insanları düşününce, onlar adına üzülüyorum.Oysa; Aşktan , umuttan hele de kendinden vazgeçmek nasıl da hastalıklı bir hadise .Bu aralar epey yaygınlaştı ’Vazgeçtim, artık sevemem , bitmişim meğer! ‘ gibi ifadelemeler.Niye bitiyoruz, niye vazgeçiyoruz? Geçmişin izlerini omuzda taşıyarak, mide kramplarına girmenin ne alemi var!(Omuzda taşınan yük, mide krampına sebep midir? Bilemiyorum ama benim midem ağrırdı.) Gittiyse gitti, bittiyse bitti. Artık ayrılıkların yazarı olmak hoşuma gitmiyor.Yeni umutların,yeni heyecanların yoklamalarını yazmak istiyorum.
Aşktan anlamayan, aşkı esir edip boğazlayan insanlar tanıdım.Bu mudur aşk!! dedirten saçma sapan kimlikler gördüm.Her zaman dediğim gibi, kimileri ‘vardı.’ larım arasından kimliksiz kaydııı gitti işte!Bu nasıl pozitif elektrik demeyin, birazdan pozitif elektriğimi sizlere emanet edip gideceğim.Eee, emanete de iyi bakılır bilmem anlatabildim mi..
Hayat o kadar sürprizlerle donanmış ki, kimin ne zaman karşınıza çıkacağını ve yaşadığınız duygusallığın ne ile noktalanacağını bilmek mümkün değil.Biri gider biri gelir mantığında değilim ama,mutlaka biri gidince, bir yerlere gizlenmiş, bir deniz feneri yolunuza ışık tutacaktır .Öyle pembe gözlüklerle, ayaklarım bir karış havada geziyor falan da değilim.Yalnızca, kan kusmaktan,hayatın zehrini ikram olarak kabul etmekten bıktım artık! (Kendimi savunur gibi oldu ama .)Değene değerince, gidene kaldığı sürece paha biçmeli.Eski sevgiliden dostta, düşmanda olmaz!
Yeni birini tanımak, tanıdıkça sevmek dünyanın en güzel duygularından biri.Hadi fırsat verin kendinize ve karşınızdakine..Yanı başınızda, elinizi uzattığınız anda yanınızda olan bir Gönül insanınız var ise ,ona sevginizi bir kez daha ifade edin hem de hemen, eğer yok ise bakın çevrenize ne güzel cevherler var ,Ama sevdanın adam gibisini asilini yaşamalıyız! Bu altın kuralımız.Hoşça kalın.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: IŞTE BU!
Gönderen: hadi / Ankara
6 Ağustos 2004
Binnur Hanim, Iste bu! diye baslamissiniz ya yaziniza, gerçekten bu iste! Kutluyorum; artik, geçmise agit yakmaya son vermis olmanizdan ötürü. Gecmisi oldugu kadar gelecegi de bizimle paylasmaniz umuduyla...

:: Yarda olmaz, eski sevgiliden...
Gönderen: Nida Karaçizmeli / istanbul
6 Ağustos 2004
Şamandıra da... Hem seni taıyamaz ki, bin fersah ötede bir çalı kuşu. Polyana çoktan gitti. yarım asır önden... Bu akşam şensin, peki ya yarın. Kalıcı mı masallar. Devlerin orada mı halâ, kaktüs dolu akşamların dindi mi* İçtenliğine saygılar. Benimki dıştanlık, son biletei kaptıranlardan... Dışarıdan seyredenlerden oyunu, yarın için gülünecek konu sevdası...

:: Değene, değerince; gidene kaldığı sürece paha biçi
Gönderen: KAYA / İSTANBUL
6 Ağustos 2004
Merhaba; Sen çok özel bir insansın, çok farklısın,komiksin, çok güzelsin..Yazılarını okumak son derece keyifli.Köşe yazısı okuyor gibi oluyorum .Evet acılarında da, sevginin büyüklüğünde de haklı olduğun gibi evet işte yine haklısın.Gidene kaldığı sürenin pahası biçilmeli.Umarım güzel Binnur HAKKETTİĞİN yere gelirsin en kısa zamanda.Sevgilerimle Kaya.

:: Evet..Tebrikler
Gönderen: zafer / İstanbul
6 Ağustos 2004
Merhaba Binnur Hanım; Yazdıklarınız ve yaşanmışlık payınız üzerinde düşünmesekte sanırım birazı yaşandı:)Son yazınızı okudum, çok sade bir dile geçiş yaptınız sanki? Bir şey söyleyeyim mi, böyle çok daha güzel olmuş.Duygularınıza ortak ettiğiniz yeni insana selamım var. Tebrikler yeni yazılarınızı bekliyoruz.

:: işte böyle
Gönderen: seyfi / yozgat
15 Temmuz 2004
merhaba binnur.. birisini beğenip, sevebilir, sonra da aşık olabilirsin. ama senin yüreğindeki sevgi ve aşk ateşi ile ısınmak yerine, farklı düşüncelere kapılıp, bu düşünceleri doğrultusunda beklentisine yanıt alamayan çekip gidiyorsa yapılacak tek şey var. cebinden mendilini çıkartacaksın, önce arkasından sallayıp, sonra burnunu silip,çöp tenekesine fırlatacaksın. çünkü her ikisinin arasında fazla bir fark yoktur. sen busun, seni böyle kabül eden, sırtını dönmeye cesaret vermez. yüreğindeki aşk ateşiyle ısınmakla kalmaz, o ateşin yüreğinde de alevlenmesi için yapması gerekeni yapar. kendine iyi bak. seyfi




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Kal... Hoşça Kal
Silmedim, beyaza boyadım
Anlatıyor Gibiydim
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Yıldızlar Savrulurken
Hep Aynı Erkeği Sevmek İsterdim
Eylül
Tam da Alışıyorken
Serin Bir Ankara Gecesi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
İş Yeri Kuralları!
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Çapkın Erkek (Kadın)
Erkek Kalbi
Göl Kuşları ve Hayat
Kadın Çıldırınca
Facebook Çılgınlığı
Bir Tatlı Huzur

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.