..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Alp Şahin




10 Şubat 2019
Aile  
Alp Şahin
Aile demek her seydir. Aile, aksam mutfakta pisen pirzoladan duyulan mutluluk, basarisiz notlardan dolayi yenilen sopa ve eve rest cekip kapiyi carpip gitmenize ragmen affetmedir. Aile olmak bunu gerektirir.


:ADCD:
Sevdigin icin yapmam dedigin seyleri yapar, en buyuk korkularinla yuzlesirsin… Onu mutlu edecekse kendini zorlar, ”Gonlu olsun da…” der, istemeye istemeye istedigi seyleri yaparsin. Bu sayede en arzu ettigin seye kavusurken bulursun kendini… Gozlerinin icine uzunca bir bakis ve sonrasinda ortaya cikan o masum isilti… O isilti, yerini yanakta tatli bir gamzeye ve de devaminda kollarinin arasinda tatli bir kedi olmaya birakir kendini.

Sevdigin icin ozune aykiri yasarsin… Ne kadar bilmesen, belki kabul etmesen de, ruh dedigin sey dort farkli element onculugunde dirilip dirilip duruyor. Ates, toprak, su ve de hava… Evet hava. Bu elementler; burclara, burclar da kendi icinde yakinlasmaya, alevlenmeye, uzaklasmaya ve de anlasamamaya kadar ilerliyor. Yine de insan sevdiyse; yaratilisi geregi karsit burc icin kusur diye adlandirilabilen farkliligini fark edebilir ve yine sevdigi kadinin mutlulugu icin bunu kisitlayabilir… Cunku kurt kuzuya asik, aslan ceylana vurgun, ates susuz yasamayaz hale gelmis olabilir.

Cok sey okudum, cok sey arastirdim. Gerekeni, olmasi gerektigini yaptim ama olmadi. Seviyordum ama bir seyler eksikti. Seviyordu, ama yine bir seyler eksikti. Mukemmeldik ama mukemmel hissetmiyorduk. Mukemmel hissedemedigimiz icin de birbirimize zarar vermek istiyorduk. Dogru cumle buydu aslinda. Mukemmellikten dolayi yasanan mutsuzluk.

Teoman’in O sarkisi gibiydik. O vurdumduymaz, bencil, hic uc adim sonrasini dusunmeden istediklerini yaparken; ben yaptiklari seylerin maliyetini, nedenini ve de olasi sonuclarini dusunmekle mesguldum. Biri kafasinda durmadan kuruyor, digeri durmadan bir seyler hissetmek istiyordu. Oldu mu? Cok guzel oldu. Birbirlerine mukemmel birer ”back up” oldular. Fakat dedim ya… Farklilardi. Biri Amerika, digeri Rusya’ydi. Birlikte olduklarinda yer yerinden oynuyor fakat yine de dusunceleri ve yapilari geregi birbirleriyle butun olamiyorlardi. Cunku ikisi de digerinden farkli birer salt guctu.

Konu basligina simdi girebiliriz. Aile… Aile demek her seydir. Aile, aksam mutfakta pisen pirzoladan duyulan mutluluk, basarisiz notlardan dolayi yenilen sopa ve eve rest cekip kapiyi carpip gitmenize ragmen affetmedir. Aile olmak bunu gerektirir. Aile; hatasiyla, dogrusuyla, iyisiyle, kotusuyle hep ama hep devam etmeyi gerektirir. Oyle ya; aile ask gibi mukemmel hissettirmeyebilir. Fakat aile; her seyinize ragmen size sahip cikabilendir.

Bu yuzden cok ama cok sevebilirsiniz… Ikiniz de kendini gelistirmis, kendi alanlarinda mukemmel birer bireyler olabilirsiniz. Fakat icinizden birisi sizi, oyle ya da boyle hic fark etmez, yari yolda birakiyorsa, ya da siz bunu sezmisseniz, devam etmeye gerek yoktur. Cunku aile, aska benzemez. Acisini, tatlisini, iyisini, kotusunu hep ama hep icinde yasar, ozumser ve dogru yolu yaratir. Eger aile ortami yaratamayacaksaniz; gidin iki kahve icin, ortam yapin… Sonrasini da hic ama hic dusunmeyin… Cunku eger sonrasi varsa aile demektir. Eger hic yasamamissaniz, kaldiramazsiniz, size cok agir gelebilir.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çatlama ve Çatlatma
Jaleo
Evlilik Kurumu
Amin Diyelim
Tanrıça Hera
Çekilememek
Kalp...
Vicdan
Herşeyime
Ne Fark Eder?

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
89 Model Siyah 911 Porsche Carrera
Bir Avuç İyi İnsan
Biraz Ara
Haklısın
Azmi Karamahmutoğlu
Kasa Bira Almış Bilmem Ne
İyi Biri
Kadersel Realite
Gece Gündüz
Kum Saati 02: 00

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Vatan [Şiir]
Seçim [Şiir]
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.