..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Alp Şahin




15 Ekim 2024
Çatlama ve Çatlatma  
Alp Şahin
Sen hep yağmurda sırılsıklam ıslanmak istedin, yağmur damlalarını tek tek hissetmek için her şeyi göze aldın; ben ise yağmur yağacağını ön görüp şemsiyemle seni yağmurdan korumak.


:ABB:
Sen hep yağmurda sırılsıklam ıslanmak istedin, yağmur damlalarını tek tek hissetmek için her şeyi göze aldın; ben ise yağmur yağacağını ön görüp şemsiyemle seni yağmurdan korumak.

Sen hep hissederek, bata çıka, hayatına devam etmeyi tercih ettin. En karanlık odalarda sessizce yok bir şey diyerek ağladın, güzel bir yemek masamızda kahkahalara boğuldun, beni hissettin, sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi benden delice nefret ettin… Ben ise güçsüzleştim, güçsüzlüğümü tekrar güce çevirmenin yollarını aradım, gücüme kavuşunca da tekrar ben oldum.

Sen sanki yaşlılık, emeklilik veya her an kimsesiz kalma gibi durumlar yokmuşçasına bir yerlerde bulunmanın, bir değer olduğuna inandın. İçten içe gösteriş yapmanın hazzını yaşadın. Bense olası senaryolar karşısında garanticiliğin, B, C hatta D planlarımın olmasıyla ve vakti geldiğinde bu planlarımı uygulamanın hazzıyla her sabaha uyanmayı tercih ettim.

İşte… Şimdi buradayız. Karşılıklı birbirimizin gözlerinin içine bakıyor ve bir diğerimiz, diğerinin onu anlamasını istiyor. O yüzden hemen hemen her şeyde olduğu gibi bu iş de bana düşüyor. Neden? Çünkü sen sadece kendince haklısın, bense objektif gözle bakıldığında haklıyım.

Bu yüzden bu çatlamayı çözmek için şu soruları sormamız gerekiyor. O da tabi ki bize kalsın. Buradan paylaşacak halim yok. Hayır nedir yani? Burada bedava ilişki koçluğu mu yapıyoruz? Gider sorarsınız psikoloğunuza, o da ilişkiniz için siz hiçbir şey yapmamanıza rağmen ‘’en iyisini hak ediyorsun canım’’ diyerek manipüle eder. Bunu duyan sizler de ‘’aman iyi ben de sıkıntı yokmuş’’ der, bayarsınız paraları her seans sonu… Kaldı ki bu da beni hiç ilgilendirmez. Niye ilgilendirsin ki? Her seferinde kendi hayatlarınızda objektif sorun gidericileri dinlemek yerine, öznel düşünceleri dinleyenlerin sonu ne olacaktı? Hak ettikleri mutluluk mu? O bende var çok şükür. Bu da çatlatmaydı.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tanrıça Hera
Evlilik Kurumu
Amin Diyelim
Çekilememek
Jaleo
Kalp...
Vicdan
Herşeyime
Ne Fark Eder?
İyikimsin Bal Gözlüm

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Biraz Ara
Haklısın
Kasa Bira Almış Bilmem Ne
Gece Gündüz
Uğruna Nefes Alıp Verdiğim
Kötüyü Cezalandıranlar
Bir Avuç İyi İnsan
Azmi Karamahmutoğlu
İyi Biri
Kadersel Realite

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Vatan [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Seçim [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.