"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
İdame ederdi hayatını bu değerlerle çoğu zaman Belki usanır, sıkılırdı bazı kurallardan an be an Yine de huzuru bulur, buldururdu her zaman Tarihe baktığında görürsün bazı güçlü Müslüman ülkeleri Fethetmiş, ele geçirmiş ama öldürmemiştir sivilleri Yönetmiştir tüm topraklarını ahlak, adalet ve beraberlik ile Yine de yenilmiştir cehalet, sahtelik ve de üfürükçülüğe Batı, sözde bilim ve özgürlük vaat etmiştir Müslümana Attırmıştır Kuran’ı, antları ve İstiklal’i sağlayan marşları bir kenara Al demiştir medeniyet bu, bunu yap, yaptır karına çocuğuna Artık her şey olağandır, sus, yorum yapma bu ahlaksızlığa Özgürdür artık Müslüman. Medenidir, dinsiz, ilkesiz ama sözde insanidir. Düşünemez, üretemez, isyan edemez çünkü her şeyi onun yerine Batı abisi bilir. Ele geçirilmiş sonra kenara itilmiş, özelleştirilmiş ve de kimsesizleştirilmiştir. Düşündüğünde itiraz etmek yerine bu biatlığı kendisi tercih etmiştir. Müslüman afallamışken; bir ulus var kadını ve erkeği ile kenetleniyor. Zenginlik içinde yaşıyor, birbirini koruyor, diğer herkesi ise kırbaçlıyor. Bina bombalıyor, hastane bombalıyor, yaptığı her şey ise yanına kalıyor. Yalan söylüyor, kontrol ediyor, sadece dediklerinin baz alınmasını istiyor. Müslüman ise anlamıyor, kınıyor, böyle şeyler asla yapılmamalı diyor. Medeniyet ve özgürlük adı altında zayıfladığı için katliama dahi ses çıkaramıyor. Gerçekleri yavaştan öğreniyor Müslüman. Güç kimdeyse; adalete, medeniyete ve de doğruya o karar veriyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |