En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
Sırf ışık görmediğin için hareket etmek istemez, kendi güvenli alanında kalmayı tercih edersin. Niye? Çünkü bilirsin… Karanlık tünelin altında çukur olabilir. Senden önce gelip, kendi ışığını söndürüp sessizce seni izleyenler olabilir. Gideceğin tünelin sonu çok uzun olduğundan, hiç hareket etmeye de değmeyebilir. İşte olası tüm sonuçları görebilmen için ya kendinin, ya da başkasının ışık tutması gerekir. İşte bugün, Oğuzhan Uğur – Mevzular Açık Mikrofon programı sayesinde, Azmi Karamahmutoğlu’nun ben dahil bir çok vatandaşa ışık tutan biri olduğunu gördüm. Konuşması, planlamaları, hazır cevaplılığı, milliyetçi kökenden geldiği için hayata ve devlet kurumuna bakışı, kimseyi yaralamadan mantık çerçevesinde eleştirmeleri, bayağılaşmış, seviyesizleşmiş, tamamen birbirine laf çakarak oy toplanan bir düzene tam anlamıyla kaliteyi geri getirmiş, özlediğimiz ve görmek istediğimiz devlet adamı figürü olduğunu ispatlamıştır. Siyasi düşünce olarak da partisine sempati duyduğumdan, daha da kendisi hakkında fazla övgüler yazıp, objektifliğimi kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden bilgeliğin, düşüncelerin ve duruşların siyasi parti logolarından ziyade kişilerde bittiğini anlamak isteyenleri kendisinin katıldığı bu programı izlemeye davet ediyorum. Bu vesileyle de ‘’fikirler ölmez’’ mantalitesinde olup, Atatürkçülük bazlı milliyetçi siyasi duruşu olan Ümit Özdağ liderliğindeki Zafer Partisi’ni de, işin ehli olan insanlara yetki verdiğini görmenin sevincini paylaşmak isterim. İnternet sitelerinde de gördüğüm, çekirdek kadro liyakat üzerine kurulu ve liyakatın sonunda başarının gelmesi tesadüf olmayacaktır. Ahlakın bozulduğu, dinin anlaşılamadığı, fedakarlıkların enayilik sanıldığı, beraberinde de bu gibi iyi değerlerin içinin boşaltıldığı günümüz zamanında kendisine belediye başkanlığı yarışında başarılar diliyorum. Seçim yarışını kazanması belki çok zor fakat en güzel şeylerden biri olan, kişi ve sempatizan kazandığı kesin diyebilirim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |