..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşık olmayan âdem / Benzer yemişsiz ağaca. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Alp Şahin




9 Şubat 2018
Paradoksal Adalet  
Alp Şahin
Hayatimizi gercek anlamda degistiren iki tip insan vardir. Bunlardan biri peygamberdir. Aydinlatma yaratir hayata karsi. Digeri de sevdigimiz kadindir. Savastirir kendini, mantiga karsi…


:AAAG:
Hayatimizi gercek anlamda degistiren iki tip insan vardir. Bunlardan biri peygamberdir. Aydinlatma yaratir hayata karsi. Digeri de sevdigimiz kadindir. Savastirir kendini, mantiga karsi… Peygamber konusuna hic simdi giris yapmayacagim. Malum konuyla simdilik alakasi yok. O yuzden sevdigim kadin hakkinda bir seyler yazmak istiyorum.

Gidisi geliyor aklima… Hem de bir anda, konuyu tartismaya acmadan gidisi… Benim soka ugramam, onun artik gucluyum takilmalari, benim ardindan isyanlarim ve bu durumu kabullenemeyisim… Ben yok oluyorum… Her gun ama. Ben dibe vururken o gucleniyor. Sanki ben onun hayatinda bir parazitmisim, hayat enerjisini almisim gibi davraniyor. Benim gidisimle fotograflarinda arka arkaya guluyor. Sevgiden, hayattan ve mutluluktan soz ediyor. Bense iyice bitmis, yaratani, hayati, ve acilari sorgularken buluyorum kendimi… O beni sucluyor. Haybeye benligimde suc ararken buluyorum kendimi… Iciyorum… Dusunuyorum. Daha sonra o da kendince hakli diyorum. Bunlari her turlu engellere ve zorluklara karsi ona soyleyip hatalarimi kabul ettikce o daha da gucleniyor. Biraz daha yasiyor hayati, biraz daha hakli geliyor yaptigi…

Zaman geciyor… Bu is boyle olmaz diyorum. Toparlanmamin farkina variyor, ulkucu genclik hesabi dise dis, kana kan, intikam intikam moduna giriyorum. Biri giriyor… Derken ikisi, biraz ucu derken… Daha iyi, biraz daha guclu hissediyorum kendimi. Hatta kimleri aklima takip dert yanmisim diyorum fakat yine de mutlu olamiyorum. Cekip gitmesi geliyor aklima…Insan sevdigine boyle yapmamali diyorum. Kolay degil cunku birini sevip, biriyle bir seyler paylasip ona guvenmek. Herkes herkese asik olur, beraber olur hatta evlenir bile ama sevmek daha derin… Herkes herkesi sevemez ki. Sevmemeli de zaten. Sevgi ozel bir duygudur, iliskilerin VIP’sidir.

Biraz daha zaman geciyor… Resmine baktigimda duygularimla hareket edip yargiladigim kadini degil de sadece bir yabanciyi goruyorum artik… Onun hatalari geliyor aklima. Bana yaptiklari. Yalanlari, sahtelikleri ve bencilce cikip gidisi… Mantigim ustesinden gelmeye basliyor duygularimin… Daha objektif dusunup, hatanin aslinda benden kaynaklanmadigi kanisina variyorum. Cunku artik goruyorum… Bana soyledigi gibi kendine de yalan soyluyordu. Bu yuzden iyice yok oluyordu sevgisi icimde. Sahsen bunlari fark ettikce biraz seviniyordum iyilestigime… Malum yarali oldugumu her insan gibi yediremem kendime. Guclu olmam gerekir. Hele ki Dunya’da bunca dert, bunca tasa, hatta bunca Suriyeli varken boyle konulari dert etmek sacma gelir ama icten ice de kemirir beni. Fakat artik gorunen o ki o da olmuyor. Sevmiyor, sevemiyorum artik onu… Biraz da uzuyor aslinda. O sevdigim, her turlu fedakarligi ugruna aldigim kadina artik bir yabanciyim.

Artik bu kadar yazinin sonunda bir yerlere varmam gerekir. Tamam iyi kotu aci cekmissin ama barisacak misin yoksa unutacak misin gibi sorular donerken kafalarda yaziya en basta da belirttigim iki insan tipinden biri olan peygamberle final yapmanin simdi zamani. O da su; hak etmedigin bir muamele gordugunde unutma, o kisi senin degerini anlamadan olmez… Bu yuzdendir ki senin icin artik sadece adaleti istiyorum hepsi bu kadar saf ve anlamli.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Avuç İyi İnsan
Zaman, Yıldönümleri ve Biz
İremim
Iste Bunlar Hep Raki
Sevgi Yorar Kalbi
Paramparca
Çıtırtılar Biraz Alkol ve Belki Biraz da Duman
Kaybedilen Beyaz Yaka
Beste
Ayriligin Ilk Gunu

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çatlama ve Çatlatma
89 Model Siyah 911 Porsche Carrera
Jaleo
Biraz Ara
Haklısın
Evlilik Kurumu
Azmi Karamahmutoğlu
Amin Diyelim
Kasa Bira Almış Bilmem Ne
Tanrıça Hera

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Vatan [Şiir]
Seçim [Şiir]
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.