..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Alp Şahin




29 Kasım 2017
Sevgili, Yalnızlık  
Alp Şahin
Karanlıklara sarıldığın zamanlarda, sen uyurken yanlışlıkla açtıkları lamba gibi karşına çıkıyor. Sen fazla umursamayıp, kendin kalmaya çalışıp onu fazla sevmemeye çalışıyorsun. Çünkü biliyorsun. Gardını ne kadar düşürür ve ne kadar birine bağlanırsan o kadar incinirsin.


:AJAC:
Karanlıklara sarıldığın zamanlarda, sen uyurken yanlışlıkla açtıkları lamba gibi karşına çıkıyor. Sen fazla umursamayıp, kendin kalmaya çalışıp onu fazla sevmemeye çalışıyorsun. Çünkü biliyorsun. Gardını ne kadar düşürür ve ne kadar birine bağlanırsan o kadar incinirsin. O senin bu tavırlarına aldırmayıp tatlı tatlı gülüyor, seni sevdiğinden sana ‘’salak şey’’ diyor ve bir an geliyor sorun sende değil bende hesabı çıkıp gidiyor. Evet… Aşk dedikleri şey, ani başlayabildiği gibi ani de bitebiliyor. Oysaki sen kalkanı yeni yere indirmiştin. Neyse dert değil. Hemen yanı başında zaten.

Eskiden olsa ‘’böyle bir şey olabilir mi?’’ veya ‘’ sen kimsin ya?’’ çıkışları yapıp haklı çıkana kadar konuşmayı uzatırdım. Canını yakmaya çalışırdım fakat artık halim yok. Bir yandan seviniyorum aslında gidişine… Olgunlaşıyorum belli ki. Duygularla, ince düşünmelerle, tek birine bağlı olarak yaşamayla hayat denilen savaşın kazanılamayacağını biliyorum. Öyle ki ya avcısındır, ya av… Ya çalışansındır, ya patron… Ya güçsündür, ya da güçlünün yanındasındır. Böyle yazıyorum ama üzülüyorum haliyle… Sanki o damarlarımda gezen yüksek bir promildi, aniden etkisini yitirdi ve beni sahte cennetinden bir anda dünyaya doğru iteledi.

Yıprandıkça duygusuzlaşıyorum belki ama ayrılıklarda esas neden kişilerde değil ilişkinin ta kendisinde. O mu seni bıraktı veya sen mi onu bıraktın sorularını bırakıp büyük resmi görebilecek kadar cesaretliysek rahatlıkla itiraf etmeliyiz… Ne yaparsan yap sevdiğin sana yetmiyor, yetmeyecek… Evet! İçten içe daha güzelini, daha mutlu edeni, daha yenisi ve tabi ki daha iyisi ilgimizi çekecektir. Bu da olağandır.

Bu yüzden karanlıklarıma dönüyorum yeni baştan. Birine bağlı olarak yaşanan hayatın, hayatın kendi gibi geçici olduğu hatırlıyor ve istediğim doğrultuda yaşadığım, davrandığım ve düşündüğüm günleri kucaklıyorum…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çatlama ve Çatlatma
Jaleo
Evlilik Kurumu
Amin Diyelim
Tanrıça Hera
Çekilememek
Kalp...
Vicdan
Herşeyime
Ne Fark Eder?

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
89 Model Siyah 911 Porsche Carrera
Bir Avuç İyi İnsan
Biraz Ara
Haklısın
Azmi Karamahmutoğlu
Kasa Bira Almış Bilmem Ne
İyi Biri
Kadersel Realite
Gece Gündüz
Kum Saati 02: 00

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Vatan [Şiir]
Seçim [Şiir]
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.