Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Oysa ne guzeldir asklar en baslarda… Sana bakisi, yanlislikla elinin eline degmesi veya bir gulumsemesi… Zamanla daha da sarar seni, daha da tanirsin onu ve tamam dersin onunla hayatimin sonuna kadar giderim artik… Gidemezsin ama gidemezsin iste. Eski asklar yok diyorlar… Hakli aslinda bunu soyleyenler… Eskisi gibi gonulden degil. eskisi kadar sadik ve fedakar degiliz… Tam bir mantik abidesi olduk ciktik… Bugun evlenmek isteyenler bile milyonlarin karsisina utanmadan cikiyor once ev sonra araba finalde de maasi soruyor. Eh tabi. Bitti Leyla ile Mecnun asklari… Mantikli dusunuyoruz artik… Belki biraz buyuduk boylelikle… Artik guzel vucutlar ve tenler ilgi odagi degil. Sen once bana bakabilecek misin once onu soyle ten uyumu zaten zamanla olur diyoruz. Ya da diyorlar katlaniyorlar bazi seylere. Ne kadar garip ve ne kadar aci. Ask bu degildir ama. Ask yasa, kariyere, kulture, millete veya dine bakmaz… Bu yuzden guzel ve anlamlidir ya. Sacma sapandir. Istemezsin, uzak dursun ama icgudusel olarak cok istersin. Gozunu kaparsin aklina o gelir. Dusunmemek istersin ama yine o gelir. Atarsin iki bira tamam itiraf ediyorum bes ya da alti bira ama sonunda sizarsin aklindan biraz da uzaklastirarak… Ask budur iste. Her seye ragmen o guzelim ve uzun evlilikler veya birliktelikler de bitebiliyor ama… Bitmelidir de aslinda… Insan degiskendir. Daha yenisini daha guzelini ve daha icini kipir kipir edeni arar. Aramasa bile cikiyor… Cikmaz deme cikiyor iste… Bu kotu bir sey bazilarina gore, bazilarina gore de degil. Yine de nefis derler bunun adina. Yaratinin sakasi, o manidar testi biraz da mantiginla duygularini celiskide birakani… Her sey geciyor ama O bile…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |