Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
“Sosyal demokrat” dediler. Eşeğiz ya, yedik(!) Sonra, balerin bir hanımefendiyi.. “O da sosyal demokrat” dediler. Onu biz hariç, herkes yemişti... Daha sonra, bir sendika ağasını aldılar. Hani oğlu yüz milyarlar kaybetmişti borsada! İnanmayacaksınız ama, o da sosyal demokratmış(!) Daha önce, “Laz Peygamber” katılmıştı aralarına. Hani şu namazı üç vakte indiren. En son, “Orkit” reklamına çıkan kızı da almazlar mı! “Sünni bir Çerkez” olduğu halde, “Alevi bir Türkmen” taklidi yapan, genel başkan taktı Orkitçi kızın rozetini... Şimdi öğrendim, İstanbul Sanayi Odasının eski başkanı da katılmış aralarına. O da “sosyal demokrat” olmuş da haberimiz yok. Daha önce Cem Boyner’in, Yeni Demokrasi Hareketi'nin kurucularındandı. Yoksa Cem Boyner de mi, sosyal demokrattı(?) O “belediye başkanı” zaten aralarındaydı. Hani bugün Sayıştay’ın, “Hazineyi zarara uğratmak” suçundan, Cumhuriyet Savcılığına “suç duyurusunda” bulunduğu belediye başkanı. İstanbul’da açtığı barda, bikinisinin üstünü çıkartmış kızlara, “çamur güreşi” yaptıran “büyük ressam” ise zaten parti meclisi üyesiydi. Reha Muhtar ve ekibini de alsınlar bari. Dev, cüce, soytarı zaten o ekipte mevcut... Herkesi alsınlar, iktidara gelemeseler bile, “Harikalar Sirki” adı altında kumpanya oluşturup, Avrupa turnesine çıkarlar. Hem biz kurtulmuş oluruz, hem de ülke.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Can Macit, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |