Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
Bu ilginç başlığa bakıp da tıpkı Ezan-ı Muhammedi gibi evrensel bir parola olan muazzez ve mükerrem selamımızı sağa sola çekip kıvırdığımı ve ona göre yeni bir uyarlama çabası içinde bulunduğumu sanmayın lütfen... Sümme Haşa ne haddime... Bu başlığı kullanmaktaki amacım, enaz bin yıldır kadim kardeş olarak beraber yaşadığımız, sevinçlerimizi, tasalarımızı, mukaddes değerlerimizi ve törelerimizi paylaştığımız, künyelerimizi oluşturan harflerin bile ufak bir yer değişik liğiyle aynı olduğu yani kısacası bir elmanın iki yarısı olduğumuz KÜRT KARDEŞLERİMİZE BİR DEFAYA AMA PİR DEFAYA MAHSUS ÖZEL BİR SELAMLA SELAMLAMAK. Selam sevgili Kürt kardeşlerim, SELAMUN ALEYKÜRT... Enaz bin yıllık Kadim kardeşliğimize, Yurttaşlığımıza, Akrabalığımıza, Hısımlığımıza, Kirveliğimize, Birlikteliğimize Selam Olsun... Son yıllarda aramıza nifak tohumları ekerek kargaşa ve kaos beklentisi içinde ellerini oğuşturup rant tezgahının işleyişine umut bağlayan ezeli ve ebedi düşmanlarımız olan iç ve dış mihraklara, kardeşi kardeşe kırdırtmak amacıyla kuzu postuna bürünüp kürt kardeşlerimizi seviyor ve kayırıyor pozsiyonuna girip onları kendi kardeşlerine ve devletlerine karşı, okul çağındaki küçük çocukları bile alet edip kışkırtarak devletimizin kolluk kuvvetlerine ve kamu binalarına saldırtmak suretiyle sükuneti ve asayişi bozmaya çalışan sivil itaatsizlik hareketlerine öncülük eden yeni kuşak LAWRENCELERE, yani aşağılık ajanlara yuf olsun, ayıplar olsun, Lanet olsun! Kürt kardeşlerimiz tarihini ve Atalarını iyi bilirler... Daha dün cennet yurdumuzu işgal ederek ve pis çizmeleriyle muazzez topraklarımızı çiğneyen ve on binlerce masum insanımızı hunharca katleden başta soysuz İngilizler ve alçak Fransızlar olmak üzere istilacı Avrupalıların Hiçbir Müslüman Türk'ü ve Kürdü günahları kadar sevmeyeceklerini ve onların gözünün sadece zengin Anadolu coğrafyasının kaymağında, yani maden ve petrol kaynaklarında olduğunu iyi bilir... Büyük Atatürk öncülüğünde Kahraman Milletimizin Çanakkale ve İstiklal Harbinde uğrattığı ağır hezimet ve verdiği tarihi ders hala onların karanlık ruhlarında ve puslu yüreklerinde onunmaz bir yara olarak tazeliğini koruyor ve dünya var oldukça da koruyacaktır. Cumhuriyetimiz kurulalı beri her fırsat buldukları anda Türkiye'nin büyümesini engellemek, istikrarını bozmak, dünya ülkeleri nezdinde itibarını sarsmak ve önce ağır bir borç batağına sürükleyip en sonunda da bölüp parçalamak ve daha rahat kontrol edebilecekleri ve daha kolay sömürecekleri mini kukla devletçikler vücuda getirmek emelleri de her daim kaaimdir. Yıllardır ülkemize musallat olup binlerce taze fidanımzı tabutlar içinde baba ocaklarına göndererek nice ocaklar söndüren, 'Er Mektubu Görülmüştür' olgusu ve süruru yerine 'Er, Erbaş, Astsubay ve Subay şehadeti görülmüştür' trajedisi yaşatan, ülkemizin yüzlerce milyar dolarlık kaynaklarını heba eden terör örgütünü en çok finanse eden ve fikir bazında besleyen yegane güç Hain ve kalleş Avrupa'nın bizatihi kenabdisidir... Avrupa'dan sonra terörünün en büyük iki finansörü ve koruyucusu ABD ve İsrail'dir! Burada bu şer güçlerin terör örgütüne sağladıkları her türlü maddi ve lojistik destekleri uzun uzun anlatacak değilim... Yıllar önce dağlara tüneyip gene en çok da Kürtleri katleden bir avuç eşkıyanın 30 yılı aşkındır nasıl olup da kökünün kazınamadığı onlara ne denli önemli finanslar sağlandığının bariz bir örneğidir! Bügün terör örgütünün parti adına bürünmüş siyasi kanadının lider kadrosunun önünü boş görüp bölücülük söylemlerini sabır taşıran bir boyuta taşımalarında kimlerin cesaret katkılarının olduğu, bu meyanda kimlere güvendiklerinin emareleri, şifre ve kodları açıkça ortadadır... Diyarbakırımızın orta yerinde terör örgütünün sözde bayrağının göndere çekilmesini teklif edecek kadar gözü dönmüşlüğün müsebbipleri tabiri caizse bu 'deli cesaretini' direk Avrupadan almaktadırlar! Çok şükür ki bölücü örgüt ve onun 'siyasallaşmış hali olan' fırkanın düşüncesini taşıyan Kürtler oldukça azdır ve onların da çogünluğu Türkiye'nin bölünmesine karşıdır. Sadece Kürtlere daha çok sosyal ve kültürel hakların sağlanmasını isteyen insanların oluşturduğu bir gruptur... Kürt kardeşlerimizin yüzde doksandokuzu ülkelerini dobra dobra seven ve bir milim toprağımız için bir milyon canı esirgemeyecek insanlardır. Hepsinin evlerinin baş köşelerinde Mübarek Kur'an'ımızın yanında, Şanlı Ayyıldızlı Bayrağımız ve Atamızın resmi asılıdır... Diyarbakır'lı, Şanlıurfa'lı, Tunceli'li, Batman ve Hakkari'li kardeşlerimiz hiç bölünüp de daracık bir alana hapsolmak ister mi? Gene bu sevgili halkımız, yaşadıkları illerinin yanısıra, Bir İstanbul'unun, Bir İzmir'inin, Bir Bursa'sının, bir Ankara'sının, bir Malatya'sının, Bir Rize'sinin olmasını istemez mi? Herkesin her yerde akrabaları, hısımları, hemşehrileri ve sevdikleri var... Hiçbir aklı selim Kürt Kardeşim ayrılık gayrılık olsun ister mi? Daha dün dedelerinin Canakkale ve İstiklal savaşında çiftlerini çubuklarını bırakıp baş açık yalınayak cephelere koşup Türk kardeşlerine kol kanat, omuz olup düşmanlarla kahramanca çarpışarak, şehit düşenlerin aynı toprağın bağrında koyun koyuna dizilip uyuduklarını unutur mu? Ah keşke gaflet içinde olup da düşmanların hain emellerine hizmet eden, hele de TBMM' de halkımızı temsil konumunda bulunan devletin sağladığı imkanlarla devletini taşlayan, asıl gafiller keşke bunun idrakinde olsalar da aldattıkları bir avuç terör yandaşıyla beraber nadim olup, gözyaşı döküp aslına rücu etseler... İnşallah birgün kendilerini pohpohlayıp, sözde vaadlerde bulunan ve cesaret veren sinsi düşmanların asıl emellerini ve maskeleri düşen kellerini görüp 'zararın neresinde dönülürse kardır ' sözü mucibince kendilerine gelip ülkemize verdikleri zararın kaç misli fayda ve hizmette bulunurlar... Daha yazacak pek çok gerçek olmasına rağmen bu kadarını kafi sayarak, yukarına zikrettiğim temenninin gerçekleşmesini niyaz ederek sözlerimi mükerrer şekilde Kürt Kardeşlerimi selamlayarak bağlıyorum... SELAMÜN ALEYKÜRT...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cafer ŞAHİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |