Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon |
|
||||||||||
|
Ben Kemal KILIÇTAROĞLU Sevgili Yurttaşlarım, Aile Sigortası kapsamında her aileye 600 TL maaş bağlayacağımı söylemiştim. Benim Adım Kemal ben bunun için kesinlikle bir kaynak bulacağım demiştim. Nitekim buldum da. Sayın Başbakan'ın Ülkemizdeki kaynakların bu maaşı ödemek için kafi gelmeyeceği yönündeki itirazı haklı... Ama ben size bu kaynağı Türkiye'de sağlayacağıma dair bir vaatte bulunmuş değilim ki... Danışmanlarım hatırlattılar, sadece Türkiye'ye değil bütün Dünya'ya yetecek bir kaynak tesbit etmişler sağolsunlar... Kaynak nerede mi? İşte şu anlatacağım yerde: Uzayda tamamı elmas medeninden müteşekkil, kocaman bir gezegen ki arkadaşlarımız henüz hacmini tam olarak tespit etmemişler ama ederler... Yurdumuzda boşa akıp giden sular ve haybeden boşluğa esen rüzgarlar gibi uzay boşluğunda dolanıp duruyormuş... Benim onca aç ve işsiz güçsüz insanım varken bu eşsiz hazineyi, elmas gezegeni gökyüzünde bırakmaya, vicdanım elvermediği için yeryüzüne indirmeye karar verdim... Tabi bu winampınıza bir müzik parçası indirmek kadar kolay bir iş değil... Ama benim Adım Kemal ise bunu da Evvel Allah başaracağım... Başta AKP olmak üzere bütün rakiplerimizin dudakları uçuklayacak... İ nşallah 12 Haziran seçimlerine bir hafta kala bu gezegenden sağlayacağımız katrilyonlarca kaynakla başta ülkemin siz saygıdeğer insanları olmak üzere gerekirse bütün dünyanın yoksul ve işsizlerine maaş bağlayacağız... Bu devasa gezegeni yeryüzüne nasıl indireceğimize dair merakı olanlara şunu söyleyebilirim... Amerikalılara güvenemediğimiz için bir Kanada'lı firmayla anlaştık... Gezegen Allahtan bir şey olmadığı takdirde en geç 12 Hazirana bir hafta kala elimizde olacaktır... Gezegeni kırıp parçaladıktan sonra o parçaları dünyanın sanayileşmiş en önemli ülkelerine kilo kilo satacak ve katrilyonlarca Dolar ve Euro girdi sağlayacağız... O sayede belki 600 TL. DEĞİL 6000 TL. de verebiliriz... Siz hiç merak buyurmayın Gönlünüzü ferah tutun... Nassı kaynak ama, Ben bulurum demişsem bulurum Eh çok şükür mahcup olmadım ve buldum BENİM ADIM KEMAL...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cafer ŞAHİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |