Şahin bakışlı, ahu gözlü, şirin davranışlı ve tatlı sözlü idi. -Fuzuli, Leyla ve Mecnun |
|
||||||||||
|
Benim milletim sevilmeyi hakediyor. Bu millet kadar sevilmeyi hak eden başka bir millet daha yoktur.. Sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan da benim gibi hissediyor olacak ki bu milleti her fırsatta bir baba şefkatiyle seviyor. Hani bir baba çok sevgili çocuğunu kucağına alır da güle oynaya kucağında hoplatır ya işte öyle bir sevgiyle ülkece seviliyoruz. Çok yaşa sen ey Büyük başbakanım! Sevgi dolu yüce insan, en büyük Türk büyüğü insan! Bu millet cefakardır, fedakardır, sabırlıdır, kanaatkardır, bağışlayıcıdır. İnim inim inler yine de şikayet etmez. Vatan sağolsun, Allah Devlet Büyüklerini Başımızdan Eksik Etmesin.. Mesela bu halk işsizlik, hırsızlık, yolsuzluk, torpil, dolandırıcılık, anayasa ihlali gibi suçları bağışlar. Tarımın katledilmesine göz yumar. Hayvancılığın öldürülmesine rağmen istifini bozmaz, gıkı çıkmaz.. Yaa var ya, daha anlatacak çok şey var ama dilim de tüy bitti, kalemimde mürekkep teklemeye başladı.. En son "süt ithal edecez" diye bir şey duydum az önce. Hala durup durup kahkahalarla gülüyorum. Yakışır. Bu millete yakışır. Sütü para etmiyor diye inim inim inleyip dert yanarken hala olanca saflığıyla gidip sütünü yok pahasına alan, süt ithal ettiren adamlara "Yaşa! Varol! Padişahım!" diyen bir millet hakediyor.. Sapına kadar hakediyor sevilmeyi. Bu ülkenin halkı sevilmeyi hakediyor. Böyle bağışlayıcı, böyle saf, böyle unutkan bir halk alabileceği bütün sevgiyi hakediyor. Sev bu milleti Başbakanım! Bu millet Sevilmeyi Hakediyor! Ver sevgiyi, ver sevgiyi, ver sevgiyi!!! Helal olsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Levent Ölçer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |