A gibi severim seni. Dam ise martılarla dolar. Martılar ise özgür yanımdır benim tıpkı gelgitli denizler gibi. Martılar derin hayallere dalarken mısra kıyılarından, kelimelerle uçarım hiç güneşim olmadığın göklere ve şiir denizine. Bu yüzden adam gibi ne martı olurum ne de deniz. Oysa sen limansın suyu olmayan mavi düşlerde. Bu kandırmaca bitsin istersen, adam gibi severim diyenlere kulak asma. Ne ben senin rüzgarım olurum ne de sen soluduğum havam olursun. O yüzden zaman güllerin açtığı zamansa yüreğimden akıtmayı bekleme coşkun duyguları. Bana susamışlığında sana yağmayı bekleme. Yoksa sen de aşk oyununa kananlardan mısın? Öyle ise karanlıkta kalmaya mahkumsun. Çünkü ne yıldız gibi dolarım gözlerine ne ay gibi aydınlık olurum zifiri yalnızlığına. Bu yüzden a gibi severim seni. Dam ise martılarla dolar. Adam gibi sevmek adamım diyenlerin ağzında bir balık gibi kıpırdar. Merhamet ararsan eğer git bir köpeği sev. En azından iti kopuğu sevmekten daha iyidir. Ben seversem adam gibi severim diyenlere kanma. Bu dünyada ayı bulursun da damı ne yaparsın bilmem. Çoğu çoğu damsız yaşarsın da aya razı olursun. Onu da bulamayanlar var diye şükredersin. Sana yüreğin var mı diyenlere aldanma. Yürek istersen onda, yediğin aşın olur mu bir bak, yediği onca halttan sonra. Seni seven anan güzel mi der. Sonra bacına göz diker. Seni seven adamım der. Adam olan söyle adam gibi severim seni deyip a yı alıp damı martılara bırakır gider mi? Damda martılar sevişir. Denizde gelgitler yosunları gediklere koyar. Aaa dersin sonra sen. Aşk bir doğa tuzağıdır. Ortalıkta çocuklar dolaşınca bir dam da bulursun. O zaman adam yanında tam anlamıyla bulunur. Adam tam kelimeyle adamsa aşkın kemansı tellerinde, bir şarkı olur dillerde. Bu yüzden onu ele geçirdiğinde bak akordu bozuk olmasın. Hangi notaya dönüşürse dönüşsün bak mutluluk şarkıları söyletir mi sana? Adam dediğin kırık bir saz gibi de olmaz. Bir türkü söyletmeli sana. Kendi ne derse desin isterse adamım desin. Sen onun için ne söylersen o odur bunu bilmelisin. Seni adam gibi severim diyenlere aldanma. Dünyada en az adam bulunur bunu sakın unutma.