Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
Görüntülerde silahlı askerlere tekme bile atan kız askerlerin adeta nevrini döndürdü. Kameralar yüzünden küçük kızın kılına bile dokunamayan askerler ne yapacaklarını şaşırdı. Ah Filistinli kız! Bana Kibritçi Kız'ı hatırlattın. Yalnız bilmelisin, bazı insanların kibrit çöpü kadar değeri yokken, tüm dünyayı yakıp yıktıklarını. Yüreğinin ateşine bir damla su gibi düşmek isterdim. Sana gülen yüzler, sevgi için değildir. Çocuklar hiçbir zaman komik değildir. Asıl komedi silahına güvenen insanların bir mermi kadar beyninin olmamasıdır. Sana sıkılan mermi, geri zekalı bir düşüncenin namlu ağzından aptalca sözler gibi dökülür. O mermiler sen sus diyedir. Aptallık mermilerle konuşmaktır. Bazı insanlar köpeklerinin olduğunu göstermek için sağa sola saldırtırlar. İsrail büyük devlet olmak istiyorsa ve Yahudiler büyük bir millet olmak istiyorlarsa ABD'nin köpeği gibi sağa sola saldırmasın. Çünkü itlerin sonu köpek mezarlığıdır. Filistin Ortadoğunun beyaz faresi değildir. Yahudiler, Araplar, Türkler ve tüm müdahil dünya milletleri kanserli düşüncelerini burada denememelidir. Dünya sağlıksız düşünmeye devam ettikçe, Filistin kobay fare olarak kalacaktır. Bu dünyanın sorunlarını bir orospu çözse, tüm dünya orospu olacak diye onu öldürürler. Gel gör ki dünyanın sorunlarını çözecek namuslular da vardır. Onlar nerededir, bilinmemektedir! Hani derler ya tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır. Silahların boyu yılanların boylarını geçtiği için, yılanlar hala deliğindedir. Barış, tavukların değil de; çakalların elinde olduğu sürece dünyada huzur sağlanamayacaktır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |