Her devrim yokolup gidiyor ve peşinden yalnızca yeni bir bürokrasinin artıklarını bırakıyor. -Kafka |
|
||||||||||
|
Baykal, Bahçeci, Kılıçdar, Sarılale, Akşener, Gül, sümbül bülbül vs... Bir devri kapatın arkadaşlar... Bunlar kafalarıyla başka bir devre ait kişiler. Bunlar Demirellerin, Özalların, Ecevitlerin devrine ait dinozor fosilleri. Hani insan konuştuğunda karşısındakinin yüzüne bakar ya, sesine kulak verir ya... Bu vatandaşlar da bir damla inandırıcılık ve samimiyet göremiyorum. Sistemin parçası olmuşlar, sistem olmuşlar. Ezbere ve hissetmeden konuşuyorlar. Kalpleri yok. Samimiyetleri yok. Buz gibi soğuk ve sahteler. Çok yapmacıklar. Sesini şöyle yükselt alçalt, şöyle giyin böyle konuş, şurda çocuk kucakla burada namaz kıl... Bunlar reklam kokan hareketler. Yemiyorum. Gaza gelmiyorum. Yiyen buyursun. Gazınız kutlu olsun. Yürek arıyorum. Samimiyet arıyorum. Cesaret arıyorum. Malını, mülkünü, geleceğini, itibarını, canını kaybetmeye hazır cesur bir siyaset arıyorum. Bu ülkede Atatürkçüler asla eceliyle ölmez. Bunu göze alan vatansever siyasetçilerin korkusuzca, samimiyetle öne çıkmasını istiyorum. Ortalığın bu yukarıda saydığım her devrin adamlarından temizlenmesi ve yeni bir yönetimle devrim niteliğinde temizlik yasalarının yapılması şart. Bunu bu yukarıdakiler yapamaz. Liderlik sultasından memnun, parti içi muhalefeti yiyen, milletvekili dokunulmazlığının ardına saklanan bir siyasetçiden; Böyle bir meclisten ne bekliyorsun? Kendi maaşı 14000 lirayken ve bu "yetmiyor" iken 800 lira "büyük para" diyen adamlardan ne bekliyorsun? Bu meclisten cacık olmaz. Bu partilerden cacık olmaz. Silkele kendini birader, cep telefonu alırken bir hafta inceliyorsun hangi modeli alacağım diye, biraz araştır bu partilerin başındakiler kimdir, nedir kalibresi çapı nedir, karakteri, ruhu nedir. Bu ülkeyi en çok korkaklar, işbirlikçiler, hainler, gafiller yönetti. Diğerlerinin ömrü zaten çok olmadı; önleri ya da kafaları kesildi. Cesaret. Adalet. Özgürlük.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Levent Ölçer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |