"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
'I found my love in Portofino' Çok eskilerde kalmış aşkımızı anlatan... Aşka tam inancımı kaybettiğim anda Bir iş yemeğinde, Seni karşımda bulmuştum. Dalida'nın aksine hayallerimi unuttuğum bir akşamdı. Üstünde beyaz bir gömlek vardı Gözlerin ne kadar anlamlı,derin ve yemyeşil bakıyordu. Ben Nietzsche'den Shopenhauer'den bahsediyordum. Sen ise uzaktan sessizce dinliyordun. Her kalbi kırık kadın gibi Umutsuzluğumu felsefeyle aşmaya çalışıyordum. Ama mantıklı açıklamalar Kalp acısını her zaman dindirmiyor, Hayal kırıklıklarını unutturmuyor, Özleneni getirmiyordu. Bunları gözlerimiz ilk buluştuğunda anladım. Bana her bakışında Güneşe uçan İkarus'un balmumu kanatları gibi Tüm zırhım yavaş yavaş eriyordu Karşı koyamıyordum. O gecenin sabahında, Arkadaşlarla gittiğimiz Antik gün doğumunda, Beni öpmeye çalıştın. Kanatlarım erimişti Ama yere düşmemek için Senden uzaklaşıp tarihi kalıntılara tutundum. Günler sonra sana o anı sorduğumda Side'de gün doğumunda çok güzel göründüğümü Kendini tutamadığını söylemiştin. Evet o sabah düşmemek için senden kaçmıştım Ama günler sonra Romantik,şarap ve gül kokulu Bir ocak akşamında Bu şarkıda,Portofino'da dans ederken Düşmemek için Tek şansımın Sana sımsıkı sarılmak olduğunu hissetmiştim. Gerçekten de öyle oldu. Uzun bir süre kollarında aşk ile dans ettim. Mevsimler geçti Benim aşkım büyürken, Seninki alışkanlığa ve Malesef ıssız bir duyarsızlığa dönüştü. Kabul etmekte çok zorlandım, Kendimle çok mücadele ettim. Ama sonunda aşk tangomuzun bittiğini, Yerini derin bir sevginin aldığını anladım. Portofino şimdi güzel bir anı. Sen de özel,değerli ve biricik dosttumsun. Doğum günün kutlu olsun. Aşkımın yeşil gözlü yangı. Ruhumun en iyi arkadaşı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |