İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
Çakıyor şimşekler, İnliyor yer gök, Kırbaç gibi Vuruyor dalgalar. Küçük bir tekne, Nasıl Kurtulur batmadan Bu fırtınada. Denizci Düşünüyor hayatını: Neyim var kaybedecek, Kimim var ardımdan ağlayacak, Hiçbirşey ve hiçkimse. Oysa yıllar önce, Ne hayallerim vardı; Düşlediğim aşk, Düşlediğim ben, Düşlediğim hayat, Gerçekleşmedi hiçbiri. Demek buraya kadarmış. Gelin! Gelin, alın beni dalgalar, Götürün bu hayattan! ... Açtığında gözlerini; Tedirgin, Meraklı, Ve çok güzel Bir çift siyah göze Teslim eder tüm ruhunu... Aslında ölmemiş, Getirilmiştir bir denizaltı ülkesine. Başucunda bekleyen; Uzun sarı saçları ile Rapunzel'e, Büyüleyici bakışlarıyla Şehrazat'a, Işıltısıyla Sinderalla'ya, benzeyen, Tarif edilemez, Emsalsiz güzel, Bir masal prensesiymiş. Tüm hastalara şifa olan, Denizkızıymış. Her canlının dilinden anlar, Herkesin derdine derman olurmuş. Denizciyi de o iyileştirmiş. Neşeli, canlı bir adam olmuş. Deniz altında Nasıl yaşadığını anlayamasa da, Çok mutluymuş. Yunuslarla yüzer, Deniz yıldızlarıyla dans edermiş. Yengeçler dostu, İstiridyeler sırdaşı olmuş. Tüm hayalkırıklıkları Bir bakışla yok olmuş. O bakış ki, Değermiş bütün hazinelere: Sıcaklığıymış, Seven kalbin. Tedirgin merakıymış, Değer verenin. Gem vurulmaz özlemiymiş, Tutkunun. Ayrılık korkusuymuş. Cayır cayır yakan ateşiymiş, Aşkın. Sonsuz huzuruymuş, Güvenin. Tüm kalbiyle '' Evet'' demiş denizci ''Yıllardır hayal ettiğim mutluluk bu.'' Denizkızına Günlerdir istiridyelerle aradığı Nadide mavi inciyi verirken Dile gelmiş duyguları: 'Seni ilk gördüğüm andan beri Aşkın ile büyülenmiş ruhum Teslim oldu sana herşeyiyle.' Demiş ve tüm güzelliğiyle Ona sarılan Denizkızını Haykırırcasına bütün aşkını Öpmüş dudaklarından... ... Gözlerini açtığında Karşısında, Tedirgin, Meraklı ve çok güzel Bir çift siyah göz Bulmuş. Sıcak bir gülümse ''Sonunda uyandınız.'' demiş. Beyaz önlüğün cebinden Çıkardığı termometreyi Koyunca koltuk altına, Uzun sarı saçları Okşamış yüzünü. Sargısını kontrol için Eğilince yüzüne, Altın bir kolye ucunda Parıldayan mavi inci Anlatmış herşeyi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |