Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
rengarenk çiçek açmış. Erguvanlar, mor elbiseleri ile arzı endam etmiş. tüm canlılar, bahar ile uyanırken güzelliklere, ağlayarak dünyaya gelmiş bir bebekmiş o. kırmızı bir kamyon ile yapılan beklenmedik yolculuk, bebeği çocuk yapmış. Çocukluk nisan yağmuru gibiymiş, mutlu olabilecek kadar yoğun alışılamayacak kadar kısa sürmüş. Ama duyarlı ruhun gökkuşağı, o zaman oluşmaya başlamış. yıllar geçmiş, birbirine benzer birbirinden apayrı. günler geceler yaşanmış mutlu, hissiz, kederli. kıskançlık ve aşk acısı, ilkokulda çöreklenmiş yüreğine. öpücüğü tokatla savuşturmuş ama engel olamamış, uzaklara giden sevdiceğin, çantasına saklanan, ilan-ı aşk mektubuna. Sonraki aşkları da, önce inkar sonra delicesine vurgun kavuşma esnasında kaybediş ile gönül hezeyanlarına dönüşmüş. çünkü zormuş bir insanı sevmek önce kendinden geçmen sonra gözlerini kör etmen gerekirmiş. hayatta kendinden başka anlayanı olmayan, acılarını, sevinçlerini hesapsızca paylaştığı tek dostu, yalnızlığı ile en büyük aşkı yaşayan adam için cinayetmiş, bir başkası için tek dostundan vazgeçmek. hayal kırıklıklarının, keşkelerin ilmek ilmek dokuduğu duyarlılık ağları engelmiş gözü kapalı atlamaya sevda denizlerine. ama o derinlerdeki ruhun en ulaşılması zor yerindeki, karşı konulmaz istek; bütünleşeceğin birini sevme, sadece kendin olduğun için sevilme, hayali sarınca tüm geceleri, başlarmış inkar ve itiraf nöbetleri... sonu ayrılık da olsa yaşananlar iz bırakmış bu balta girmemiş okyanus ötesi sevgi dehlizinde. hiçkimseye açık olmayan, hiçbir yerin, tek sakininin, bu izlerden; aşkı, nefes almanın anlamını ve hayat ödülünü, bulacağı günler yakınmış. Göğünde çığlık çığlığa uçan bir martı getirecekmiş çok yakında bu büyük yolculuğun haberini. O zamana kadar gözleri masmavi gökyüzünde seyre dalmış...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |