Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
olabildiğince uzak... öyle uzak ol ki bana ne kokunu alsın burnum ne sesini işitsin kulaklarım ne endamını içebilsin gözlerim. bunca yıl senden habersiz yaşamış ruhum uyanmasın soğuk, ıssız, karanlık ölüm uykusundan benim ruhum kurukafa üstüne çizilmiş iki kemik tehlike ve ölüm saçar yabancılara. arkana bakmadan kaç kurtul benden! uçsuz bucaksız okyanuslarımda envayi çeşit canavar yaşar girdaplar akıntılar kol gezer serseri mayınlar pusuda bekler; dalmaya kalkma derinliğinde boğulursun. kuş uçmaz kervan geçmez dağlarımda sert rüzgarlar eser kar tipiye dönüşür yoğun sis ansızın bastırır; keşfe çıkma ıssızlığında kaybolursun. gün doğmayan gecelerimde katiller dolaşır kurtlar ulur yarasalar uçuşur; yaklaşma vurulur, av olursun. dur! korkma, kaçma benden... korkma derinliğimden; boğulmayı göze alabilirsen cesaretle kovalarsan canavarlarımı eşsiz hazineler ışıldar okyanusaltı derinliklerimde. kaçma ıssızlığımdan; kaybolmak, kendine yolculuğun ilk adımı sisli dağlarımda şaşır yolunu kanatlan rüzgarlarımla uç uçabildiğin kadar ıssızlığımda. ardında bırak seni ağırlaştıran yükleri, yırt at ruhuna dar gelen köhne elbiseleri, baştan ayağa giyin uzun gecelerimi, gir en kuytu en zifiri köşelerime. unutma; yıldızlar en güzel karanlıkta seyredilir...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |