Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Çok tanıdık, Tesadüf olabilir mi anımsıyorum bir yılbaşı akşamı bir arkadaşın kollarında, düşlerken başkasını, çalan o şarkı . neler hissettim o zaman, hatırlamıyorum bile. bir zamanlar düşlenen kişi bir hayal aslında kocaman bir yalanmış, suskun bir kalbin haykırışıymış dipsiz kuyulara. şimdi yine o şarkı ama ne kadar farklı. sen varsın kollarımda, ilk defa dans ediyoruz. masada kırmızı bir gül, gözbebeklerimde sen. şarkı 'you are my everything' diyor söylüyorum içimden, kendi cümlelerimle: sen benim herşeyimsin, yağmurdan sonra açan güneşimsin, rengarenk gökkuşağımsın, bu soğuk kış gününde, yüreğimi ısıtan sıcak şarabımsın, yıllardır aradığım yarımsın... şarkı bitiyor, ama benim cümlelerim gece boyunca devam ediyor: sen benim herşeyimsin, portakal çiçeğimsin, kokusuyla büyüleyen. en sevdiğim yazarsın, gençlik hayallerimi şekillendiren. hep gitmek istediğim ülkesin okyanus ötesi. aşık olduğum, roman kahramanlarısın. mahrur naif yürek sızlatan, ruhu arındırıp başkalaştıran, bir ezgisin neyle çalınan. neden bu kadar geç kaldın diyorum, gözlerin cevap veriyor, geç kalmadım bu 'tesadüf' dediğin şarkı gibi hep yanıbaşındaydım. ama sen hazır değildin beni görmeye. şimdi, yine karşındayım 'tesadüfen'. ve bu sefer, gözlerin rehberlik ediyor tüm ruhuna. keşfe çıkıyorsun benim okyanus ötesi ülkemde. korku yok yüreğinde kaybolurum diye, biliyorsun ki bu yol senin en güzel yolculuğun olacak kendine,bana ve biricik aşkımıza...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |