..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > Levent Ölçer




8 Eylül 2010
Yala!  
Yazıklar olsun size.. Yalayanlara, sessiz kalanlara, yüreksizlere, umursamayanlara, gafillere, hainlere.. Yazıklar olsun..

Levent Ölçer


Bu ne bahtsız bir ülkedir ki bu YALAkalar bu ülkenin SÖZDE aydınlarıdır, ileri gelenleridir, halkın güvendiği ve inandığı, sevdiği kişilerdir..


:AEBD:

Korku nelere kadir.. Korku ve menfaat beklentisi..

Koca koca adamlar ve kadınlar ülkenin despot kralının huzurunda elpençe sıraya girmiş, korku ve dalkavuklukla dillerini bir karış dışarı çıkarmış, yalamak için sıraya girmiş! Her devrin ve bütün iktidarların adamları.. Yalamaktan dilleri kapkara kararmış.. Ağızlarından irin akar olmuş.. Korkunç bir manzara..

Bu ne bahtsız bir ülkedir ki bu YALAkalar bu ülkenin SÖZDE aydınlarıdır, ileri gelenleridir, halkın güvendiği ve inandığı, sevdiği kişilerdir.. O halk ki şu son yıllarda despotun kanlı kılıcının gölgesinde inim inim inlemektedir.. Bu halkın anası ağlamaktadır, anası kovulmaktadır, anası hor görülmekte ve hor kullanılmaktadır..

Güvendiğimiz dağlara kar yağdı.. Sanatçı dedik bağrımıza bastık diyor ükenin halkı.. Yazıklar olsun diyor ülkenin halkı. Tuu diyor ülkenin halkı.. Bizden kazandıklarınızı kaybetmemek için bizi despota kurban ettiniz diyor ülkenin halkı.. Sanatını sattın, halkını sattın, geçmişini sattın, sana duyulan inancı sattın diyor ülkenin halkı.. Sevgimi sattın diyor ülkenin halkı.. Senin gibi sanatçının diyor ülkenin halkı.. Seni sildim diyor ülkenin halkı.. Sen de mi Brütüs diyor ülkenin halkı; En umulmayan isimleri YALAMA sırasında görünce..

Ben de diyorum ki; YALA..
Eğer yüreğin yoksa YALA.
Eğer parayı halkından çok seviyorsan YALA.
Eğer korkudan titriyorsan YALA.
Eğer bana dokunmasın diyorsan YALA.
Eğer dünyayı ben mi kurtaracam, kendi dalgama bakarım diyorsan YALA.
Eğer üç kuruşa ananı bile satacak kadar alçaksan YALA.
Eğer bana ne, gemisini kurtaran kaptandır diyorsan YALA.
Eğer her koyun kendi bacağından asılır diyorsan YALA.
Eğer vatan senin için sadece içi boş bir kelime ise YALA.
Eğer bu haramilerden medet umuyorsan YALA.
Eğer şehit kelimesi senin için anlamsız ise YALA.
Eğer aman ben bulaşmayayım başkası nasılsa ülkeyi savunur, neme lazım diyorsan YALA.
Eğer ciğeri beş para etmez para uşağı ödlek bir şarlatansan hiç ama hiç durma; YALA!

İyi insanlar da kötüler kadar cesur olmadığı müddetçe sürünmeye, sömürülmeye, hor kullanılmaya, şarlatanlarca aldatılmaya, itin bi tarafına sokulmaya mahkumuz.
Üzerinden dünyanın parasını kazandığı ve sayesinde lüks içinde Avrupalarda, Amerikalarda, Akdeniz sahilindeki dünya üzerindeki küçük cennetlerde yaşadığı halkına bir tarafıyla gülerken.. Kendini bir fahişe gibi elinde gücü tutanlara peşkeş çeken-altın tepside kendini sunan bu zavallı insanlık müsfetteleri karşısında midemin dayanacak gücü kalmadı. Ben yazıyı bırakıp kusmaya gidiyorum.

Sen kapkara olmuş dilinle sakın hiç durma. Devam et..
YALA Şarlatan!!.




.Eleştiriler & Yorumlar

:: :..
Gönderen: Taner SARGIN / , Türkiye
12 Eylül 2010
Levent bey, bir anlık refleks ile yazılmış biryazı okudum bu reflekse sahip olmak sağlıklı olmanın belirtisidir. (yazarın cevabı: Bu aralar "Mazeretim var, asabiyim ben.." modundayım. Saygılar Taner Bey.)

:: ...
Gönderen: Ömer Faruk Hüsmüllü / , Türkiye
8 Eylül 2010
Levent bey, "korku dağları bekler" diye bir söz hatırlıyorum. İnsanların büyük bir kısmı başına bir şey geleceğinden korkuyor. Nitekim geliyor da... Bazı inanlar ise çıkarları öyle gerektirdiği için sesini çıkarmıyor. Milyonlarca insan sadaka ile geçiniyor, sadakasının kesilmesini istemiyor. Çok sayıda kişi dinlendiğini, izlendiğini düşünüyor, o nedenle de rahat davranamıyor. "Evet" diyeceğini açıklayan onca sanatçıya karşılık "hayır" diyeceğini açıklayan sanatçıya az rastlanıyor. Sanatçı diye onurlandırdığımız yalakalar kendine yakışanı yapıyorlar da şu siyasilerimiz acaba koltuklarının hakkını veriyorlar mı? Karanlık bir gün mutlaka aydınlığa dönüşecektir, bu umudu içinde yaşatan insanlarımızın sayısının çok olması dileğiyle... Saygılar. (yazarın cevabı: Saygılar ve teşekkürler Ömer Bey)




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
İnci Yumurtlama Yarışı
Öküz Sürülerinin Küresel Möölemesi
Ortadoğuda Fillerin Güreşi
Tayyip Obama Sarıgül
Karşı Saldırı Planı Senaryosu
Herkes Hakettiği Şekilde Yönetilir
Hayır Dedik Arkadaşım...
Ekmeksiz Demokrasi ve Darbenin Ardına Saklananlar
Halk Meclisi Günleri
Abd: Sessiz ve Derinden

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
83. Madde
Korkak ve Canavar Eleştirisi
Tılsım-ı Kudret Eleştirisi
Ankara'da Soğuk Gece Eleştirisi
Seninle İlk Defa...
Üç Kitap Eleştirisi
Milliyetçilik Kötüdür
Şiddet İçerikli Bilgisayar Oyunları
Ozanın Şarkısı Eleştirisi
Medeniyet (!)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Barbar Conan'ın Ölüm Şarkısı [Şiir]
Her İnsan Öldürür Sevdiğini [Şiir]
Tatlı Sert [Öykü]
Zeytin Karası [Öykü]
1996 Yılı [Öykü]
2012: Ölülerin İntikamı [Öykü]
Ufuklar: Kırmızı Bölge - 18 [Öykü]
Althar'ın Akıncıları: Altıngöl ve Ejderha (9. Bölüm - Son - ) [Öykü]
Kovan Savaşları (1. Bölüm) [Öykü]
2012: Ölülerin İntikamı (3) [Öykü]


Levent Ölçer kimdir?

Fantazyada büyü, teknoloji ve aksiyon İldar'da buluşuyor. 07/10/2017 tarihinde şimdi diyebilirim ki neredeyse 2 senedir tek kelime yazmadım. . . 2 senedir yazar tarafım ölü. oysa oldugum şeyler içinde olmayı en sevdiğim şey yazar olmaktı :) Toprağı bol olsun.

Etkilendiği Yazarlar:
Süpermen, Robert E. Howard, Tolkien, Salvatore, Jules Verne, Battalgazi, David Eddings, Michael Moorcock.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Levent Ölçer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.