..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > Levent Ölçer




9 Temmuz 2010
Sıra Sizde  
Anayasa Mahkemesi Ne Demek İstedi?

Levent Ölçer


Bu dünyada sadece yiyip içip uyuyup s...işip günü kurtarmanın ötesinde şeyler olduğunu da lütfen o koca kafanız alsın..


:ADDH:
Son kararı takip edenler biliyor. Anayasa mahkemesi "Ey vatandaş, seni bu AKEPE Anayasasından ben kurtarmayacam" dedi. Hava civa bir iki yarım iptali saymazsak dedi ki "evet bu dandik bir anayasadır ama bu sorunu bu defa çözecek olan ben değilim. 8 yıldır zaten millet için çarpışmaktan anam ağladı. Biraz da MİLLET kendisi için bi şeyler yapsın.."

Kurtulmak istiyor musunuz? Elbette istiyorsunuz. Kıvırmayalım, hepimiz bu Recep denen adamdan kurtulmak istiyoruz. Onun partisinden de kurtulmak istiyoruz. Bunların yaptıkları bütün kanunsuzlukların ve usulsüzlüklerin cezalarını çekmesini isityoruz.. Bu partiye oy verdiğiniz ve yanıldığınızı, aldatıldığınızı kabul etmek istemediğiniz için kem küm etseniz bile siz de adınız gibi biliyorsunuz; Hayatınızın hatasını yaptınız-bundan kendinizi kurtarmak istiyorsunuz-kurtulmak istiyorsunuz-birinin sizi bundan bütün SORUMLULUĞU üstüne alarak KURTARMASINI istiyorsunuz.. Yağma yok.. Bu işler öyle yürümüyor. Çaba göstermeden kimse bir şey elde edemez.

Kurtulmak istiyoruz ama bir yandan da suya sabuna dokunmak istemiyoruz.. Biri bizi kurtarsın anacığım!

Daha önce Mustafa Kemal kurtardı. Sonra laiklik elden gidiyor haykırışları ortalığı inletirken "ordu bizi kurtarsın" oldu.. Derken son dönemde BİZİ KURTARMA işini Anayasa Mahkemesine yıktık.. Biz tembelliğe o kadar alıştık ki hep birilerinin bizi kurtarmasını bekler olduk..

Biri bizi niye kurtarsın? Bu ülkede seçimler olmuyor mu? Bu millet oy veremiyor mu? Bu millet sandığa gitmekten aciz mi?

Evet, bugün hala içinde bulunduğumuz siyasi partiler ve seçim sistemi çok dandik. Evet, oy versek de GERÇEK manada ülkemizin geleceğine etki etme şansımız CİDDEN çok kısıtlıydı..

Bugün bu durum değişti. Köprünün altından akan sular bir şeyleri götürürken bir şeyleri de getirdi.

Bugün geldiğimiz yerde 12 Eylül 2010 günü önümüze konacak bir sandık var. Bu sandık bize Türkiye halkının çok uzun yıllar boyunca elinde hiç tutamadığı bir gücü verecek. GERÇEK MANADA kendini kurtarma gücünü verecek bu sandık..

Bu sandıktan çıkacak oylar bu ülkenin AKEPE ANAYASASI DİKTATÖRLÜĞÜ mü yoksa Kurtuluş Savaşı Mirası Özgür Türkiye Cumhuriyeti mi olacağını tayin edecek.

Bu sandık basit bir referandumdan çok öte bir sandık. 12 Eylül günü geldiğinde kendiniz için, yarınlarınız için, çocuklarınız için, torunlarınız için nasıl bir ülke istediğinize karar vereceksiniz. Karanlık ve birilerinin Taşeronluğuyla kan-ter içinde kalmış bir ülke mi yoksa özgür ve aydınlık bir ülke mi?

HAYIRda HAYIR var. Bunu unutmayın.

Ordunun ya da Anayasa Mahkemesinin sizi kurtarmasını beklemeyin. Kabuğunuzdan çıkın ve bi zahmet tembel kıçınızı kaldırın. Umursamaz rüyalar aleminizden dışarıya yürüyüp sizden başkalarını da düşünerek bir şey yapın. Bu dünyada sadece yiyip içip uyuyup s...işip günü kurtarmanın ötesinde şeyler olduğunu da lütfen o koca kafanız alsın.. Yaşıyorsanız, nefes alıyorsanız, hala bir şeyler hissedebiliyorsanız bedeninizde taşıdığınız o canın sorumluluğunu alın. İnsan gibi insan olun. Onurlu bir Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olun. 12 Eylül günü gidip sandığa oyunuzu yumruk gibi çakın. Başkalarının sizi kurtarmasını beklemeyin. Bu kez kendinizi siz kurtaracaksınız hem de nasıl..

Elinize bir hayat boyunca bir insanın eline bir kez geçebilecek bir fırsat geçti; Sadece sizin değil bu ülkedeki herkesin yaşantısını daha iyiye ve daha güzele değiştirme fırsatı. Bu 12 Eylül'de vereceğiniz BİRİCİK oyla hepimizi SEN kurtaracaksın. Ülkenin kaderini tayin edecek güce o bir tek oyla sahipsin. Kullan o gücü. Git ve oy ver.

Hayırda Hayır vardır.

Kurtar Bizi. Bundan yıllar sonra kendini ya bir günahın kölesi ya da bir kurtuluşun kahramanı olarak görmek senin sandığa atacağın oyun adına bağlı.

Hayırda Hayır vardır. Diktatörlüğe, vatana ihanete, taşeronluğa, onursuzluğa, terör şımartıcılığa, hırsız savunuculuğa, sömürücülüğe, köleliğe, istismara HAYIR. Anayasa Değişikliğine HAYIR.

AKEPE'ye hayır.

Recep'e HAYIR.

Unutma, Hayırda Hayır vardır. Tembellik etme, hayatında bir kez olsun git o sandığa ve yaşadığın hayatın sorumluluğunu al.

Şimdi tam zamanı. Başka zaman yok..

Sandıkta hayırda buluşalım. 12 Eylül 2010 hepimizin doğumgünü olsun..

.Eleştiriler & Yorumlar

:: İmza
Gönderen: Mustafa Şakarcan / , Türkiye
2 Eylül 2010
Yazdıklarınızın altına ben de imza atmak isterim. Durum aynen budur. Halkımızın, cumhuriyeti, gerçek demokrasiyi özümsediğini göreceğimiz güzel günlere... Selam ve saygılarımla...

:: Halk düşmanları !
Gönderen: Hulki Can Duru / , Türkiye
12 Temmuz 2010
Anayasa Mahkemesi, oligarşiden yana olduğunu, kapitalizm ve sermayeden yana olduğunu, emekçiyi ve emekliyi zerre kadar düşünmediğini açık ve net bir şekilde ortaya koymuştur. Maaş adaleti bekleyen 6.5 milyon işçi ve bağkurlu kitle büyük hayal kırıklığına uğramıştır. Böyle dandik bir referandumun önünü açması da maskelerin düşmesinin kanıtıdır. Anayasa Mahkemesi halk gözünde saygınlık ve prestijini yitirmiştir. Hukuk halk içindir, Anayasa Mahkemesi halk içindir, halk hukuk için değildir. Hukuksal incelikten ben anlamam. Ben halkım. Sade ve basit düşünürüm. Halka karşı karar alan bir mahkeme halk düşmanıdır. (yazarın cevabı: Hulki Bey, inanıyorum ki gözümüzü açıp elimizi korkmadan taşın altına sokarsak bugünleri de atlatacağız. Kaçarak özgür olunmaz..)




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
İnci Yumurtlama Yarışı
Öküz Sürülerinin Küresel Möölemesi
Ortadoğuda Fillerin Güreşi
Tayyip Obama Sarıgül
Karşı Saldırı Planı Senaryosu
Herkes Hakettiği Şekilde Yönetilir
Hayır Dedik Arkadaşım...
Ekmeksiz Demokrasi ve Darbenin Ardına Saklananlar
Halk Meclisi Günleri
Abd: Sessiz ve Derinden

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
83. Madde
Korkak ve Canavar Eleştirisi
Tılsım-ı Kudret Eleştirisi
Ankara'da Soğuk Gece Eleştirisi
Seninle İlk Defa...
Üç Kitap Eleştirisi
Milliyetçilik Kötüdür
Şiddet İçerikli Bilgisayar Oyunları
Ozanın Şarkısı Eleştirisi
Medeniyet (!)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Barbar Conan'ın Ölüm Şarkısı [Şiir]
Her İnsan Öldürür Sevdiğini [Şiir]
Tatlı Sert [Öykü]
Zeytin Karası [Öykü]
1996 Yılı [Öykü]
2012: Ölülerin İntikamı [Öykü]
Ufuklar: Kırmızı Bölge - 18 [Öykü]
Althar'ın Akıncıları: Altıngöl ve Ejderha (9. Bölüm - Son - ) [Öykü]
Kovan Savaşları (1. Bölüm) [Öykü]
2012: Ölülerin İntikamı (3) [Öykü]


Levent Ölçer kimdir?

Fantazyada büyü, teknoloji ve aksiyon İldar'da buluşuyor. 07/10/2017 tarihinde şimdi diyebilirim ki neredeyse 2 senedir tek kelime yazmadım. . . 2 senedir yazar tarafım ölü. oysa oldugum şeyler içinde olmayı en sevdiğim şey yazar olmaktı :) Toprağı bol olsun.

Etkilendiği Yazarlar:
Süpermen, Robert E. Howard, Tolkien, Salvatore, Jules Verne, Battalgazi, David Eddings, Michael Moorcock.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Levent Ölçer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.