..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > Levent Ölçer




3 Temmuz 2010
Ne Beyi Ulan?  
Tik-tak, Tik-tak, tik-tak..

Levent Ölçer


Analar ağlamasın diye çıkılan yolda bugün geldiğimiz noktada analar ağlamıyor-çok doğru. Anaların ağlamaktan gözlerinde yaş kalmadı Recep, sayende kan gövdeyi götürüyor. Sadece dağlar değil şehirler de karıştı.. Sen hala bir ton laf salatası ile günü kurtarma çabasındasın. Bütün bu Açılım kepazeliği ile ortalığı karıştıran ve teröristleri şımartan Recep kalkmış şimdi kum torbalarının ardından asarız keseriz diye nutuk çekiyor.. En fanatik AKEPEliler bile bu son olaylardan sonra ya susuyor ya da "biiip" sesiyle kendi partilerine bipliyor..


:AEJH:
Tik-tak, tik-tak, tik-tak.. Saat ilerliyor. Zaman akıyor.. Zamanın önüne geçmek mümkün mü?

Bir haziran ayı ardımızda kaldı. Hazirandan bana ne kaldı diye geriye bakıyorum..

Sıcak var. Havalar ısındı. Yağmur bir yağdı bir durdu. Sıcaklarla serinlik arasında dalgalandıktan sonra ciddi sıcaklara yelken açtık.

Havadan sudan konular.. Keşke koca Haziranı sadece böyle hatırlayabilseydim.

Haziran terörün canımızı yaktığı ve hükümetin iyice kendinden yaka silktirdiği bir aydı. Kulakların bu ay içinde hiç çınladı mı Sayın BaşBakan Recep Tayyip Erdoğan? Seni epey bir andım.. Hatta topluca andık desek daha doğru olur. Koro halinde filan.. Hani sana olan duygularımız o kadar güçlü ki şu günlerde Sayın BaşBakan Recep Tayyip Erdoğan, seni bi yakalasak ne yapacağımızı şaşırırız heralde.. Öyle yani.. Ama sen bi yerinde durmuyorsun ki yakalayalım. Tutabilene aşkolsun. Dış politika için gezip duruyosun.. Gerçi kimsenin bizi -Türkiyeyi- iplediği yok ama olsun, sen Allah için DURMADAN geziyorsun. Ayklarına kara sular inmiştir yurdun için yürümekten, ay aman uçmaktan diyecektim..

Analar ağlamasın diye çıkılan yolda bugün geldiğimiz noktada analar ağlamıyor-çok doğru. Anaların ağlamaktan gözlerinde yaş kalmadı Recep, sayende kan gövdeyi götürüyor. Sadece dağlar değil şehirler de karıştı.. Sen hala bir ton laf salatası ile günü kurtarma çabasındasın. Bütün bu Açılım kepazeliği ile ortalığı karıştıran ve teröristleri şımartan Recep kalkmış şimdi kum torbalarının ardından asarız keseriz diye nutuk çekiyor.. En fanatik AKEPEliler bile bu son olaylardan sonra ya susuyor ya da "biiip" sesiyle kendi partilerine bipliyor.. Bugün geldiğimiz nokta bu hükümetin bittiğinin en açık seçik tartışmasız resmidir. Bu hükümetin bu ülkeye vereceği birşey kalmadığı gibi orada durduğu her saat ülkeye zarardır. İnanmayan haberleri izlesin-gazeteleri okusun-olaysız tek bir Allahın günü yok.. Yok arkadaşım yok.. Huzur muzur kalmadı.

Yavv arkadaş ben böyle bir hükümet görmedim. REFAHYOL zamanını mumla arayacağımı biri bana söyleseydi "hadi lan" derdim ama şimdi "Allahım Recebe gidecek oyların hepsi nolur Erbakana gitsin" diye sabah akşam dua ediyorum. Yok böyle bişey, kendimi tanıyamıyorum.. Bir insan bir ülkeye ancak bu kadar travma yaşatabilir..

Recep bu ülkeye yaşattığın herşeyi ben tek tek not alıyorum. Birileri unutsa da ben unutnuyorum. O sırtındaki dokunulmazlık zırhı seni öldüğün güne kadar koruyamayacak, elbet düşecek o zırh. O düştüğünde ben orda olacam.. Bu dünya Sultan Süleyman'a kalmamış sana da kalmayacak. Bak hergün Yüce Divan daha da yaklaşıyor. Seçim sandığında sana çok güzel bir sürpriz hazırlıyoruz. Emeklisi, işçisi, esnafı, öğrencisi, işsizi, patronu, öğretmeni hep beraber "beşkardeş" eşliğinde sana sürprizi şak diye teslim edicez.. Ben uzun bir liste hazırladım. Duruşmalarda hemen arkandaki koltukta yerimi de ayırttım. Seninle bol bol sohbet ederiz. Bana açıklarsın nasıl oldu da vicdanın sızlamadan yapabildin bunları? Bu ülkede Kürtlerle Türkleri ayrıştırma projelerine nasıl eşbaşkan oldun, nasıl aldın o gemiciği, servetini nerden kazandın, niye koruyorsun Keriz Feneri sanıklarını?

Yaa Recep.. Seninle konuşacağımız ne kadar çok şey var.. Sabırsızlıkla bekliyorum. Askerdeyken teskeremi bile böyle sabırsızlıkla beklememiştim, hem vallah hem billah.. Gel SEÇİM Sandığı gel.. Gün sayıyorum..

Recep, biter mi senin mahkemen? Sahi gerçekten yavv, senin mehkemen biter mi Recep.. Listende o kadar çok şey var ki..

Savunmanı şimdiden yazmaya başla, Recep. Mahkemen uzuuun olacak..


.Eleştiriler & Yorumlar

:: Bataklıktan çıkan adam başımıza geldi.
Gönderen: Taner / , Türkiye
12 Temmuz 2010
Bu adamın yaptıklarına şaşmıyorum da, tepki gösterenlere şaşıyorum. Adamın istanbul belediyesi yolsuzlukları ayyuka çıkmışken ve söylediklerinden dolayı içeri atılmışken hangi güç onu buralara getirdi. bunda milletimizin hiç mi suçu yok. Şunu unutmamalı ki pislikten çıkartma gücü çıkarttığına her şeyi yaptırabilir.(yazarın cevabı: İktidarların sevabının da günahının da sorumlusu halktır. Bunu ne kadar çabuk kavrarsak güzel günlere o kadar çabuk kavuşuruz. Saygılar Taner.)

:: Teşekkürler
Gönderen: Hulki Can Duru / , Türkiye
5 Temmuz 2010
Ben hayatımda halka bu kadar saygısız, halkı bu kadar aşağılayan, küçümseyen, halkı süzme aptal yerine koyan, askerden korkan ve nefret eden, terbiyesiz, edepsiz, küstah, kendini beğenmiş, ne oldum delisi olmuş, ağzı bozuk, bir hükümet bu yaşıma kadar görmedim. Sonları korkunç olacak... Teşekkürler. (Yazarın cevabı: Yüce Divan duruşmalarının TRT1'den naklen yayınlanması için öneri vereceğim. İbreti alem olsun diye..)




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
İnci Yumurtlama Yarışı
Öküz Sürülerinin Küresel Möölemesi
Ortadoğuda Fillerin Güreşi
Tayyip Obama Sarıgül
Karşı Saldırı Planı Senaryosu
Herkes Hakettiği Şekilde Yönetilir
Hayır Dedik Arkadaşım...
Ekmeksiz Demokrasi ve Darbenin Ardına Saklananlar
Halk Meclisi Günleri
Abd: Sessiz ve Derinden

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
83. Madde
Korkak ve Canavar Eleştirisi
Tılsım-ı Kudret Eleştirisi
Ankara'da Soğuk Gece Eleştirisi
Seninle İlk Defa...
Üç Kitap Eleştirisi
Milliyetçilik Kötüdür
Şiddet İçerikli Bilgisayar Oyunları
Ozanın Şarkısı Eleştirisi
Medeniyet (!)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Barbar Conan'ın Ölüm Şarkısı [Şiir]
Her İnsan Öldürür Sevdiğini [Şiir]
Tatlı Sert [Öykü]
Zeytin Karası [Öykü]
1996 Yılı [Öykü]
2012: Ölülerin İntikamı [Öykü]
Ufuklar: Kırmızı Bölge - 18 [Öykü]
Althar'ın Akıncıları: Altıngöl ve Ejderha (9. Bölüm - Son - ) [Öykü]
Kovan Savaşları (1. Bölüm) [Öykü]
2012: Ölülerin İntikamı (3) [Öykü]


Levent Ölçer kimdir?

Fantazyada büyü, teknoloji ve aksiyon İldar'da buluşuyor. 07/10/2017 tarihinde şimdi diyebilirim ki neredeyse 2 senedir tek kelime yazmadım. . . 2 senedir yazar tarafım ölü. oysa oldugum şeyler içinde olmayı en sevdiğim şey yazar olmaktı :) Toprağı bol olsun.

Etkilendiği Yazarlar:
Süpermen, Robert E. Howard, Tolkien, Salvatore, Jules Verne, Battalgazi, David Eddings, Michael Moorcock.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Levent Ölçer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.